|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() Sendt: 27-December-2008 kl. 12:07 |
|
Bare lige hvis folk ikke vidste det :) http://www.team-mediaportal.com/news/global/mediaportal_1.0_ final_released.html |
||
![]() |
||
Hodor ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 247 |
![]() |
|
Så skal der lige opdateres en masse plugins og skins først før 1.0 skal på min maskine.
|
||
Stol aldrig på Renault forhandleren i Randers... http://www.bilbasen.dk/nyheder/ForumReadPost.aspx?PostId=988 98&Page=0
|
||
![]() |
||
clahs ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() |
|
Jeg har lagt den nye udgave ind, men når jeg starter MediaPortal skriver den stadig 1.0.0.0 RC4 som verison nr.
Nogle enkelt ting er ændret, så det er en nyere udgave. Men andre som har oplevet dette?? |
||
![]() |
||
torpedo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 183 |
![]() |
|
Hvor ser du teksten RC4? I final release skal der i splash screen kun stå 1.0.0.0. Har du foretaget en uninstall af RC4 før du installerede version 1.0?
Redigeret af torpedo - 28-December-2008 kl. 16:43 |
||
![]() |
||
Holm0n ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-December-2004 Status: Offline Point: 40 |
![]() |
|
Jeg har ikke opgraderet, og det står heller lige forrest i køen over ting, der skal ordnes :-)
Min RC2 kører rigtig fornuftigt, og i betragtning af hvor svært jeg havde ved at få den installeret og sat ordentligt op med tv-guide osv...så er jeg ikke alt for opsat på at begynde forfra... Redigeret af Holm0n - 28-December-2008 kl. 18:08 |
||
![]() |
||
clahs ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() |
|
Ja, for jeg havde "pillet" for meget ved RC4'eren så lyden ikke gad at virke mere, hvilket det gør nu. Jeg må prøve at hente den igen igen, også se hvilken udgave den skriver. Det står på skærmen når man starter MediaPortalen op Redigeret af clahs - 28-December-2008 kl. 19:23 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |