|
Fælleskøb: Sony V40A10E og V32A10E!!!!!! |
Besvar | Side 123 7> |
Forfatter | |
fumse
Super bruger Oprettet: 08-Oktober-2005 Status: Offline Point: 262 |
Emne: Fælleskøb: Sony V40A10E og V32A10E!!!!!! Sendt: 09-Oktober-2005 kl. 15:10 |
Hej video/audio entusiaster... Tak for et godt forum, hvor jeg har hentet megen viden, som stort set er umuligt at skaffe hos etablerede og såkaldte velrenomerede hifi butikskæder.ig og min nabo vil gerne købe Sonys nyeste LCD TV V40A10E. Den koster 28.000 (vejl. listepris!!!!i Danmark, og ca. 20-22.000 i Tyskland. I Danmark er den billigste pris PT (pr. 13. okt. 2005) AudioSound.dk som tager 21.950.- inkl. gratis fragt! Prisen er ved køb af min. tre stks. og den kan sikkert rykkes endnu mere ned, hvis der er flere der ønsker et sådan et. Hvis i hellere vil have S eller måske W serien i andre tommer end angivet, må i sige til - men kun SONY LCD skærme! Først ville jeg selv vente til V40A11E serien udkommer om nogle måneder, hvilket er samme fjernsyn blot med indbygget analog + digital (DVB-T) tuner. Men jeg har siden fundet ud af, via dette glimrende forum, at det reelt ikke betyder noget, hvis man har kabel-TV (og endda selector), idet DVB-T kun er baseret på skiftet fra mastbaseret/luftbåren signal, som skiftes fra analog til digital engang i april 2006. Dvs. det kun betyder noget, hvis man er afhængig af en stueantenne og altså IKKE hverken har kabel TV eller sattelit TV. Jeg vil ikke skrive en masse om hvorfor lige denne model. Som så meget andet, er der holdninger for og i mod, og jeg har blot gjort op med mig selv, at det er det fjernsyn jeg vil have. Og kan jeg glæde andre som ligeledes syntes det er et hammer flot/godt fjernsyn, med en lavere pris, ja så kommer det jo os alle til gode. Tilmedling nu senest d. 23. okt. For jer som har truffet en beslutning, bedes i maile til mig inden fredag. d. 23 okt.. Med jeres 1) fulde navn samt alias på dette forum 2) fulde adresse 3) telefonnr. 4)hvilken version (V40) + om i vil have vægbeslag og/eller forsikring. Jeg vil gerne bestille i et sony center... det koster en smule mere, men jeg er stadigvæk åben for Audiosound.dk og/eller tyskland! Tag og kig på nedenstående links, og tage og gå ud i diverse butikker som har Sonyen, der lige er kommet på markedet. Priser på V40A10E
Priser på V32A10E
Lager:
Forsikring: Der er standard 2 års købelovs-reklamationsret, hvor de første 6 måneder er opfattet som garanti. 6 års tillægsforsikring koster 1.595 kr. for V32 og 2.595 kr. for V40. Denne forsikring dækker hændelige uheld og funktionssvigt i hele forsikringens løbetid ( 6 år ). Dog dækker forsikringen ikke for pixelfejl, der er under branchens tolerancetærskel (men det er samme forhold for forbrugerkøbelovens bestemmelser ).
Tilkendegivelser, dvs. folk der har spurgt om denne model på dette forum: (opdateret d. 19. okt. 2005)
Diverse links til/om denne model:
Redigeret af fumse |
|
Enfen
Bruger Oprettet: 09-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 222 |
Sendt: 10-Oktober-2005 kl. 13:27 |
Bare til information, så tager Audiosound.dk 22.500,- for KLV-V40A10E. Jeg har ingen erfaring med dem, så jeg kan ikke fortælle, om de er værd at købe fra. http://www.audiosound.dk/index.php?action=show_detail&my _id=9192&category_id=Sony |
|
Enfen
Bruger Oprettet: 09-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 222 |
Sendt: 10-Oktober-2005 kl. 14:21 |
Jeg overvejer forresten selv at købe dette tv. Jeg mangler dog stadig at få studeret det live.
|
|
fumse
Sendt: 10-Oktober-2005 kl. 18:23 |
Hej Enfen... tusind tak for den information... den kan jo vise sig direkte at være penge værd . Og man ofre jo gerne lidt benzin for at drage til lolland (bor selv i københavn), for at spare. og prisen på de 22.500 er jo ikke nødvendigvis en statisk pris . Afhængig af hvor du bor, kan jeg anbefale dig at tage i et af de fire sonycentre på sjælland - eller i en hvilken som helst anden butik der måtte have dette vidunder til salg. Du skal være velkommen til at maile til mig, da jeg har lidt info om V40A11E (altså den digitale udgave), som jeg fik af Sonys Marketings direktør Ulrik Petsern... Jeg er igang med at overbevise 3 af mine naboer, og jobbet bliver jo unægtelig enklere af at prisen er faldet fra den vejledende på 28.000 til nu 22.500 og måske ender vi jo på 20.000 hvis vi er flere om det. Mvh. Thomas PS: jeg tror da jeg vil sende butikken en mail, blot for at høre om de er til at forhandle med Redigeret af fumse |
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Sendt: 10-Oktober-2005 kl. 19:35 |
Kig forbi forbruger-elektronik messen i Odense om 12 dage Jeg vil tro at det er med dér, sammen med næsten alle andre fladskærme du kan tænke dig fra Sony, Philips, JVC, Panasonic og Pioneer. Husk HI-FI HIGH-END messen d. 22+23 okt. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
fumse
Sendt: 11-Oktober-2005 kl. 12:56 |
Opdatering: Danni fra Audiosound gav mig denne pris på Sony V40A10E ved køb af flere. Vil vil kunne købe det til 21.950 kr. og det er inkl. fragt , hvilket må siges at være det billigste (indtil videre!). Så er der flere som er interesseret, vil det være coolt: Hej Thomas vi takker for din/jeres forspørgsel vores priser er generalt presset helt i bund men, hvis i køber 4 stk (dog kan de først lev. i nov) er jeres pris 22450 -500 pr stk ...og så er forsendelsen fragtfrit skriv tilbage hvis det har interesse så kan jeg finde en nærmere dato for en evt. lev. Opdatering: husk at afklare om der er nogle der vil/skal have ekstra garanti på 6 år istedet for 2 for 2595,- (samlet for alle 6 år) gælder bl.a. ved pixel fejl osv. Danni (Audiosound) Redigeret af fumse |
|
Bravia
Super bruger Oprettet: 15-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 257 |
Sendt: 15-Oktober-2005 kl. 09:57 |
Hej Alle. Jeg er med på et evt. fælleskøb hos audiosound, hvis prisen havner omkring de 22000,-. I Tyskland vil prisen med forsendelse havne på små 21000,-. Men jeg vil da gerne betale en tusse mere i DK og dermed være med til at bevare danske arbejdspladser . Hva´med et vægbeslag (ikke nødvendigvis originalt). Er nogen med på det ? Er der nogen som har set/hørt W40 modellen med indbygget s-master forstærker. Er den pengene værd ? Jeg har mailet til Thomas. Dette er blot til orientering for andre interesserede. MVH. Lars |
|
fumse
Sendt: 15-Oktober-2005 kl. 11:15 |
Prisen er stadigvæk 21.950 hos AudioSound.dk (den billigste i DK). Jeg er dog ved at hente flere pristilbud fra diverse Sony Centre, samt andre firmaere... men jeg tror nu alligevel den bliver svær at stikke - den fra AudioSound. I Tyskland kan man få V40 modellen til ca. 20.000.- + 500.- i fragt! Vægbeslag? Jeg spurgte ikke AudioSound om det... men generelt findes der to typer - et statisk (kan ikke drejes/vendes), og et drejeligt/vippebar beslag, så man kan dreje fjernsynet. typisk koster det statiske 1000.- og 2500 for de mere avancerede vippebare. W40 modellen er efter min mening grim og dyr, og S-Masterforstærkeren, selvom det er fedt, overflødigt ift. prisen. Så snart jeg har modtaget priser fra andre, poster jeg dem. Jeg er også ved at undersøge, hvordan det kan være at der er en V32A11E (den med digital DVB-T tuner) på sonystyle, når Sony hårdnakket påstår at den ikke er til salg endnu (og det er velogmærket i den danske sektion, på den europæiske del): http://shop.sonystyle-europe.com/SonyStyle/b2c/deeplink.do?c ountryId=DK&s=external&ss=tv&langId=EN&campa ignId=LEC-ODWDEFAULTVDK05 (se under Televisions -> LCD Der står at de shipper den i begyndelsen af november) Redigeret af fumse |
|
nbu001
Guld medlem Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
Sendt: 15-Oktober-2005 kl. 11:45 |
Hi Fumse, Jeg er absolut også MEGET tæt på ville hoppe med på et fælleskøb af nævnte model når prisen lander under de 22 K inkl. fragt. Et statisk vægophæng, er et must for mig. /Nils PS: Er det kun mig der ikke kan få ovennævnte link til at fungere? Redigeret af nbu001 |
|
fumse
Sendt: 15-Oktober-2005 kl. 11:49 |
Hej Nils - lyder godt! Linket virker fint nok (det til sonystyle..) i hvertfald her.. men jeg kan lige sende dig en mail med linket i) Thomas |
|
ubl
Ny bruger Oprettet: 30-Juni-2005 Status: Offline Point: 4 |
Sendt: 15-Oktober-2005 kl. 15:33 |
Hej Fumse Jeg er også meget interesseret i dette TV. Det vil sige i 32" modellen V32A10. Har Audiosound også oplyst en pris på denne model? Hvis tilbudet på denne model også er 500 kr rabat (i forhold til deres almindelige pris) samt fragtfri forsendelse, så er jeg med på dette køb. Mvh Ulrik |
|
fumse
Sendt: 15-Oktober-2005 kl. 19:48 |
Hey Ubl... jeg kan da spørge Danni fra AudioSound, omend jeg tror det helt sikkert...
Jeg skriver dig på listen Ubl. og så på et tidspunkt næste uge, sætter jeg en deadline på ift. flere tilmeldinger. Dernæst, foreligger jeg AudioSound for vores samlet bestilling, og deraf også hvad der kan spares. I al fairhed bør du overveje hvad der er billigst... tag og se på Edbpriser.dks søster hjemmeside; http://www.hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=153427 Thomas aka fumse Redigeret af fumse |
|
Besvar | Side 123 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |