|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
theripper ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-Juli-2008 Status: Offline Point: 33 |
![]() Sendt: 20-September-2008 kl. 18:46 |
||
Heysa
Skal bare høre om det er muligt at køre lyden fra en wii igennem en surround-receiver og dermed udnytte pro-logic II?? Har en sony-surround receiver str-dg700 : http://www.sony.dk/product/hcs-home-cinema-receiver/str-dg70 0 og et sony fladskærms tv: http://www.sony.dk/product/t32-s-series/kdl-40s2510 Hvis dette er muligt, hvordan gør jeg så, det på den nemmeste/bedste måde?? |
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
||
Konsollen har vel RCA Out, og ganske sikkert har Reciveren RCA In, så det skulle jo løse problemet. |
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
|||
theripper ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-Juli-2008 Status: Offline Point: 33 |
![]() |
||
nope har den netop ikke. Den eneste lydudgang den har,
er det til det stik der har komponent stik i den anden ende. Hvis den havde et rca out ville jeg ikke spørge, for så lå den lige til højre benet |
|||
![]() |
|||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
||
Hvis jeg ikke husker helt forkert, så er der da en optisk udgang på Wii'en? (har den ikke lige ved mig lige nu) |
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
||
Så er der jo en Digital udgang. Hvilken tilslutning bruges til TVet. Der må dog være noget Analog lyd ud. |
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
|||
Tulipan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-August-2007 Status: Offline Point: 181 |
![]() |
||
Du sætter RCA-stikkene fra Wii'en til recieveren, og sætter den til af afkode Pro Logic. RCA-stik er et andet ord for "det stik, der har komponent-stik i den anden ende"
![]() En Wii har ikke en optisk udgang ![]() |
|||
![]() |
|||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
||
Jeg huskede forkert, nu du siger det så har jeg jo også bøvlet lidt med at få kablerne til at nå... Når man køber et component kabel til Wii'en, så er der RCA stereo i samme kabel. Disse ryger i receiveren, og så spiller det. |
|||
![]() |
|||
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
||
Wii har ikke optisk udgang.
Og den eneste løsning er at forbinde komponent kabel til sin receiver (som jeg) hvor både component billed og lyd så går igennem. Der findes ikke hdmi eller andre smarte digitale løsninger.. Har man ikke lige tv i nærheden af sin receiver må man så bruge et forlænger kabel til RCA så de kan trækkes til receiver. eller måske bruge udgang på tv? |
|||
![]() |
|||
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() |
||
Komponentstikket ser sådan ud som herunder. Det hvide og røde stik er lyden via RCA stik.
Hvis du fortæller lidt om hvordan du har koblet receiver og TV kan vi guide dig lidt mere. |
|||
![]() |
|||
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() |
||
Et RCA forlængerkabel, fx her http://av-connection.com/?PGr=1892&ML=863 |
|||
![]() |
|||
hbjensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Februar-2004 Sted: Vejle Status: Offline Point: 249 |
![]() |
||
http://www.av-cables.dk/phono_kabel/phono_forlaengerkabel_69 _da/ |
|||
![]() |
|||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
||
Er der noget og hente ved det til wii spil? Altså er spillene lavet ordenligt til surround ? :) Har selv tænkt lidt over det men kan ikke se det helt store i at skulle ha' surround til super smash bro eller tennis =) |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |