|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jr00 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-December-2004 Status: Offline Point: 79 |
![]() Sendt: 24-December-2008 kl. 00:34 |
Hej, Jeg vil blot henlede opmærksomheden på denne ret omfattende test af Sonys VPL-HW10 projektor: http://avforum.no/forum/tester-video/81570-dybdetest-sony-vp l-hw10.html Testen er norsk og inkluderer også et relativ stor kalibreringsafsnit. Redigeret af jr00 - 28-December-2008 kl. 10:32 |
|
![]() |
|
jr00 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-December-2004 Status: Offline Point: 79 |
![]() |
Jeg har lige ændret overskriften på indlægget, da jeg synes det var synd, at der ikke var flere der havde læst testen. Jeg synes i hvert fald testen er interessant selvom man ikke står og skal købe den nævnte projector.
|
|
![]() |
|
zekidk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-December-2008 Status: Offline Point: 14 |
![]() |
![]() |
|
kikkomaniac ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2007 Status: Offline Point: 40 |
![]() |
SUPER, jeg kigger selv på denne projekter. Har de sagt at de sender til DK ? og hvad blev prisen incl moms og fragt? Venligt Peter
|
|
![]() |
|
FNørd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 702 |
![]() |
Er bare nysgerrig. Hvad er det der får jer til at vælge denne fremfor Benq W5000, som kan kalibreres så farverne er korrekte? Held og lykke med den |
|
![]() |
|
mowa ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 343 |
![]() |
Ekstremt skuffende on/off-kontrast uden brug af iris. Jeg havde godt nok ventet mig noget mere af den projektor. |
|
![]() |
|
mikkelp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2004 Status: Offline Point: 167 |
![]() |
Umiddelbart er det største plus, set fra min stol, at den IKKE har Regnbue effekt. Det har BenQ'en.
|
|
![]() |
|
Raven_74 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Til FNørd:
Har selv købt en HW-10 som min første projektor og er meget godt tilfreds. Kan dog godt se at den røde farve i animationsfilm ikke er korrekt OTB. Der er flere grunde til jeg valgte en HW-10 fremfor W5000. SD-afspilning. Så vidt jeg kunne forstå er W5000 ikke så god til at vise SD (har ikke selv set det). Det har betydning for mig da 90% af de film jeg kommer til at se i nærmeste fremtid er DVD'er. Farveægthed. Den ægte farvekalibrering koster en del mere, som jeg ikke vil sætte nok pris på - desuden skulle jeg så vente med at få den kalibreret til jeg får købt et ordenligt lærred. Tror ikke W5000 er meget bedre farvemæssigt OTB. Flexibilitet. Sony'en er mere placeringsvenlig. Skal gå på kompromis med størrelsen af lærredet ved at vælge W5000. Pixelstøj. W5000 skulle lide af en del pixelstøj. Er som sagt godt tilfreds med min HW-10, men havde nok også været glad for en W5000. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |