|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
teel- ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-December-2008 Sted: Danmark Status: Offline Point: 40 |
![]() Sendt: 28-December-2008 kl. 17:26 |
Hej
Jeg har snart læst mig til døden, og har stadig ikke fundet mig et svar :p ER det muligt at afspille mkv filer i MCE med srt undertekster. Hvis ja, findes der en guide som er til at bruge ? |
|
![]() |
|
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
![]() |
Har du prøvet at installere vobsub? (ikke at det generelt anbefales, men det skulle være det eneste der virker til mkv + srt).
|
|
![]() |
|
teel- ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-December-2008 Sted: Danmark Status: Offline Point: 40 |
![]() |
Ja jeg har vobsub installeret sammen med ffdshow.. jeg
kan afspille mkv/srt filer i vlc og media player classic uden problemer... bare ikke i MCE :( |
|
![]() |
|
![]() |
hvis jeg afspiller en mkv/srt fil i media center classic
åbner vobsub og underteksten virker fint... bruger jeg mce åbner vobsub ikke... og ingen undertekst |
|
![]() |
|
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() |
Ja det kan du sagtens.. benyt Mediacontrol med nyeste FFDshow tryouts |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg bruger MCE2005, så vidt jeg kan se virker
Mediacotrol kun med Vista MCE ? |
|
![]() |
|
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() |
nå men så prøv den "lette" løsning installere http://www.cccp-project.net/ eller lign.
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har installeret vista, og mediacontol og det virker
som sådan. Mediecenter skal geninstalleres meget ofte, da MCE hele tiden kommer med en besked om at den er "unable to launch mediaremoteMCE" Er det en fejl nogen kender til ? |
|
![]() |
|
![]() |
lyder som noget til din remotecontrol?
|
|
![]() |
|
Karlshoj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2006 Status: Offline Point: 522 |
![]() |
Glem vobsub, ac3 filter osv. ffdshow er nok både til lyd, billede, tekst
![]() |
|
![]() |
|
sobi ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-November-2007 Status: Offline Point: 83 |
![]() |
Hvilken indstilling i ffdshow gør at mce tager undertekster med når man afspiller .mkv filer, for der har jeg vist misset noget :D
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Hvis Haali Splitter er installeret håndterer FFdshow MKV/H.264 hvis codecs sektionen under Video Decoder indstilles til H.264. I "Video Decoder Configuration"....(Start>Programs>FFDSHOW video Decoder Configuration) er der ligeledes en punkt der heder subtitles(Der understøttes SRT, SUB SAMI osv..).....Her kan du aktivere/deaktivere subtitles ændre på størrelse osv. Du får ikke Vobsubs bugs med non unicode characters osv... Redigeret af Patriarken - 30-December-2008 kl. 17:03 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |