recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Squeezebox Boom
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSqueezebox Boom

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Golfe Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Emne: Squeezebox Boom
    Sendt: 30-December-2008 kl. 23:23
Har netop erhvervet wn Squeezebox Boom. En fiks lille fætter, som jeg lige manglede i mit køkken

Men..

Kan det dog passe at min pc skal være tændt når jeg bare vil høre internetradio ? Jeg er klar over at den naturligvis skal være tændt når jeg vil høre musik fra mit bibliotek/lager fra min Pc.

Jeg har trådløst system/router som klarer hele huset. Squeezebox kan også sagtens finde router og logge på den... Men slukker jeg for min com, ja så kan jeg ikke høre radio. Tror ikke selv på det passer. Men kan ikke greje at få det hen.. Prøver jeg at starte Squezzebox med slukket com. Så vækker den sku min computer..... og så virker den upåklageligt.

Nogen der sidder med en løsning..

I øvrigt Godt nytår til alle..

Til top
nygaardinc Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 160
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2008 kl. 00:00

Du skal på boomboksen skifte fra "sqeezecenter" til "squeezenetworks" og så oprette de netkanaler derinde som du vil bruge :-)

(tror det må stå i vildledningen hvodan du kommer i gang med "squeeze network")

Redigeret af nygaardinc - 31-December-2008 kl. 00:01
Panasonic TX-55VT50
Dune Prime 3.0
Mark Levinson No.383
Linn Akurate DS/1
Linn Unidisk SC/D
Sonus Faber Cremona M
Radius R90
Nordost Baldur SC
Linn Silver IC
Qnap TS-459-pro+ 8TB
Til top