|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Pittens ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 225 |
![]() Sendt: 01-Januar-2009 kl. 15:03 |
|
Jeg leder efter et alternativ til Tape Connection hvor jeg kan købe Monitor Audios Radius serie, helt specifikt R250i sort.
Jeg kan se at priserne i england næsten er halv pris af hvad TC tager for dem, men kan umiddelbart ikke finde dem i Tyskland. Nogle der har en god søgemaskine på hifi i england og tyskland? Eller "bare" en god forhandler? Mange tak for hjælpen |
||
![]() |
||
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
|
Hvor har du set de priser henne (link)? Redigeret af Sandal - 01-Januar-2009 kl. 18:18 |
||
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
||
![]() |
||
Pittens ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 225 |
![]() |
|
http://www.petertyson.co.uk/ebuttonz/ebz_product_pages/monit or_audio_r250.shtml Det er jo latterligt billigt, faktisk en 3 del af prisen, men det lader kun til lat det er sølv modellen. Ellers fandt jeg en anden side der havde dem til omkring 170-200 pund stykket og pris herhjemme er 2600kr. Sidder ikke ved egen computer, så har ikke linket desværre :-S Jeg har ikke noget imod TapeConnection, jeg søger bare alternativer :-) |
||
![]() |
||
Henrik_s ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
![]() |
|
De er rimelige billig, men de sender ikke til Danmark..
|
||
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |