|
|
Besvar ![]() |
Side 123 19> |
Forfatter | ||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() Sendt: 01-Januar-2009 kl. 23:53 |
|||
Der er jo mange som køber billige film, hos dvdstrax. jeg har kigget en del hos http://www.mowee.dk/blu-raydk og han følger altså godt med på priserne overfor dvdstrax. og så kunne vi støtte en ren dansk side. Redigeret af flemming larsen - 01-Januar-2009 kl. 23:54 |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
|||
Det har ikke så meget med Mowee sådan specifikt at gøre, men derimod generelt for danske netbutikker. Jeg syntes forsendelsem er for dyr. Når jeg handler hos f.eks en engelsk netbutik, så koster forsendelsen typisk 1£ pr. item. Det giver mig masser af plads til de små impuls køb på 100-120 kr som jeg laver en del af. Hvis jeg skal betale 30 kr for forsendelse, så skal jeg (for at kunne forsvare det overfor mig selv) bestille flere film og så er vi ofte ude i en samlet levering og der er bare altid en af titlerne der ikke er på lager. Hvis det så er et stort brev bliver det nogle gange smidt udenfor døren da det ikke kan være i postkassen. Alternativt taget med tilbage. Hvis det er en pakke bliver naturligvis 2 dage forsinket fordi pakkebuddet lader postbuddet om at levere anmeldelsen dagen efter. Med de engelske forsendelser er de altid enkeltvis og afleveres bare direkte i postkassen. Af mine efterhånden 160-170 køb fra England har jeg mistet een film i posten. Netshoppen sendte helt uden diskution en ny med det samme da jeg havde ventet mere end 10 dage. Det var ikke lige oplevelsen med en af de danske butikker jeg handlede med på et tidspunkt (Nej, det var ikke Mowee).
Redigeret af hedberg - 02-Januar-2009 kl. 04:28 |
||||
Med venlig hilsen,
Thomas |
||||
![]() |
||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|||
portoen er for dyr i dk, det kan vi hurtigt blive enige om. men gad vide om det så ikke bare er billigere i uk, siden de kan sende til de priser. post dk, er jo ikke kendt for at være billig. Jeg var inde i en stime, hvor filmene fra uk forsvandt ca. hver anden gang. Ja, der var ingen probler i starten med at få en ny. men de kan jo ikke blive ved med det. Så der gik jeg lige over, til at bestille i dk et stykke tid. jeg bestiller da også langt de fleste i uk. jeg har jo bare det, at jeg gerne vil have dk tekst og tale når der er det. men nu er der en del som bestille hos strax og jeg ved selv hvor store problemer, jeg har haft med at få filmene hos dem. og jeg syntes bare at i dk, så holder mowee.dk nogle ret gode priser. |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
|||
Nej, selvf. ikke. Husk iøvrigt at meld det til din postmester. Hvis han er sit job værdigt, så tager han det alvorligt.
Jow.. en del af dem er nogenlunde, men det er mest toptitlerne fra f.eks Disney eller lign. hvor jeg vil have det danske lydspor eller lign og de koster det samme i EL-giganten og der er ingen porto.
|
||||
Med venlig hilsen,
Thomas |
||||
![]() |
||||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
|||
Mit problem med Mowee udover en elendig designet hjemmeside, er at de ikke sælger DVD.
Jeg plejer at samle min ordrer (for at spare porto) og det er ofte en blanding af DVD og BD med en overvægt af DVD, så jeg bestiller stadig hovedsagligt fra dvdstrax.dk |
||||
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
køber du film efter hvordan hjemmesiden er designet? det er da udemærket at vi kan få en side, som er koncentreret om blu-ray. |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
|||
Ja hvis siden er uoverskuelig, så finder jeg andre steder. Jeg er fløjtende ligeglad med fancy menuer, flash programmer og andet gøjl men jeg forlanger gode søgemuligheder og en overskuelig fremstilling af de produkter jeg søger. Fint nok med en BD eksklusiv netbutik, men når der findes alternativer der prismæssigt er på højde med Mowee (dvdstrax og Elgiganten for at nævne 2) så er det klart jeg vælger et sted hvor jeg kan samle mine indkøb for at spare porto eller i Elgigantens tilfælde helt slippe for porto. |
||||
|
||||
![]() |
||||
Helmuth ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Maj-2008 Status: Offline Point: 278 |
![]() |
|||
Slippe for porto i Elgiganten? Det er vist kun i julemåneden? |
||||
![]() |
||||
NoNameDesigndk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 625 |
![]() |
|||
Hvis du bor i nærheden af en elgiganten kan du jo bare hente dem der, og så har du sparet portoen ;) Jeg er også begyndt at kigge ved Mowee.dk, og har da allerde købt en enkelt og spurgt til flere andre, og er fuldt tilfreds med hans/deres service :) Redigeret af NoNameDesigndk - 02-Januar-2009 kl. 22:04 |
||||
Mvh
Stephen |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Præcis ![]() |
||||
|
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Det er jo så ikke alle der gør det. Jeg har da købt ind 2 gange for multix og så sendt dem til ham.
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|||
Jamen du er også en kammerat |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 19> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |