|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jaqup ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 198 |
![]() Sendt: 13-December-2008 kl. 21:46 |
Jeg skal købe flg. kort R4 DS + 2Gb Micro SD Card, men der hvor jeg skal købe det skal man sætte kryds i yes or no i forbindelse med firmware. Jeg skal vel vælge yes for firmware??? På forhånd tak mv Jakob |
|
Obs. opkoblet via vsat
AZ 173,2 EL 21,3 Rel 262,4 AGC 1984 61 22 74 - 002 04 78 |
|
![]() |
|
bkja ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-November-2006 Status: Offline Point: 8 |
![]() |
Hej jaqup, Firmwaren er kortets "styresystem" så det skal du have med, hvis det ikke kan downloades fra producentens hjemmeside. |
|
![]() |
|
jaqup ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 198 |
![]() |
Takker for det fyldestgørende svar. mv Jakob |
|
Obs. opkoblet via vsat
AZ 173,2 EL 21,3 Rel 262,4 AGC 1984 61 22 74 - 002 04 78 |
|
![]() |
|
Peteresp ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2005 Status: Offline Point: 9 |
![]() |
Hej, Har lige modtaget et R4 DS kort men kan ikke få det til at virke ? Når jeg tænder min DS lite står der bare loading i display ? Jeg har kopieret de 2 filer og 2 dir til kortet ! Kan i hjælpe ? Peter
|
|
![]() |
|
henrik.aalborg ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
Prøv med et andet microSD kort. Jeg havde samme problem som dig, men efter at have skiftet fra Kingston til Sandisk kort, så kører det bare fint.
|
|
![]() |
|
chan ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
|
|
![]() |
|
chan ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Hej Bkja Du skriver "firmware", undskyld jeg spørger lidt dumt, men hva' er det til? Jeg har også købt R4 + 2 gb, men den skriver også bare loading, så er det "firmware" til R4 eller?? Hvis det er, hvordan overfører jeg så det "firmware"? Godt nytår!! |
|
![]() |
|
bkja ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-November-2006 Status: Offline Point: 8 |
![]() |
Hej Kender ikke lige denne korttype, men kan se at den er meget lig hvad der ellers findes. Prøv dette link:http://r4ds.cn/download/r4.html. Her kan seneste firmware downloades og til venstre på siden er der en instruktion i, hvad der skal overføres til SD micro kortet. I øvrigt har www.youtube mange gode instruktioner i "How to do" |
|
![]() |
|
Peteresp ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2005 Status: Offline Point: 9 |
![]() |
Hej, Så fik jeg min til at virke. Det hjalp ikke at skifte SD kort, men der i mod kernel (firmware) . Det visersig at der er forskel på kernel versioner alt efter hvilket kort man kar købt. Jeg har et R4 SDHC og det kræver en speciel kernel version. Se http://www.thedsdeals.com/kb_results.asp?ID=5 her fik jeg god hjælp. Peter
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej Kender ikke lige denne korttype, men kan se at den er meget lig hvad der ellers findes. Prøv dette link:http://r4ds.cn/download/r4.html. Her kan seneste firmware downloades og til venstre på siden er der en instruktion i, hvad der skal overføres til SD micro kortet. I øvrigt har www.youtube mange gode instruktioner i "How to do" [/QUOTE] |
|
![]() |
|
![]() |
Tak for svarene :-) jeg prøver.
|
|
![]() |
|
joern ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
![]() |
Den kernel software man downloader, indeholder den også den software der skal til for at afspille MP3 filer?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |