|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() Sendt: 02-Januar-2009 kl. 18:20 |
Hej. Jeg står og godt kunne tænke mig følgende film på bluray med dansk undertekst fra udlandet: Pirates of the caribbean trilogien. Matrix trilogien. Black hawk down. Transformers (2007) - filmene kan købes for ca. 8-900kr + fragt fra www.dvd.co.uk men jeg kan ikke få svar på om de er med eller uden undertekst, er der nogen af jer der kan hjælpe mig lidt med det eller kan sige hvor jeg ellers kan få disse film (gerne alle fra samme sted) til samme pris?
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
du kan selv tjekke her, der er ikke mange af dem som har dk tekst på. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50170& KW=flemming+larsen |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Der er i hvert fald DK Subs på UK udgaven af Transformers. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
og det er faktisk den eneste, sammen med POTC 3. så det er ikke hele trilogien. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
![]() |
.
Redigeret af flemming larsen - 02-Januar-2009 kl. 18:33 |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
De film der er nævnt i tråden er det sådan generelt? Altså jeg så ikke POS nævnt i film med tekster, vil det så sige at det ikke er muligt og få den med tekster overhovedet eller er det en bestemt hjemmeside han henvender sig til?? :) Fordi ellers ser det ud til at jeg må vente med de nævnte film |
|
![]() |
|
![]() |
dem der er nævnt er generalt fra uk. hvis POS er pirates of carib, så er der kun tekst på nummer 3 fra uk. hvis du går i post 2, kan du se film som ikke har tekst på. bla. de 2 første POTC. men mange af filmene kan så købes i dk, hvor der så er dk tekst på. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Tror at det her er bedste tilbud på POTC MED DK TEKST |
|
![]() |
|
![]() |
når jamen så må de jo købes i danmark =) Hvad med matrix trilogien? kan den købes billigt nogen steder? den ene gang så jeg at den kostede 8-900kr |
|
![]() |
|
OleA ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 666 |
![]() |
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
|
|
![]() |
|
![]() |
flot så fik jeg bestilt dem alle 3 eftersom at der stod at de var på lager men efter jeg har tastet kort nummer osv ind står der at ingen af dem er på lager
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Klart! Du har jo ryddet lageret
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |