|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Duelund ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 381 |
![]() Sendt: 02-Januar-2009 kl. 23:35 |
Jeg har kig på et nyt A/V møbel, hvor jeg vil have komponenterne bag en glaslåge. Det viser sig at det møbel system jeg har kig på, kun leverer glaslåger med saniteret glas som i nedenstående billede, ikke klart glas. Tror I fjernbetjenings signaler (SONY) kan gå igennem sådant glas ? Det aktuelle møbel ser selvfølgelig anderledes ud, men det var det eneste billede med glaslågerne jeg kunne finde. |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej Duelund Du kan jo prøve, men hvis det driller så findes der løsninger. Du kan montere en IR Extender, som opfanger signalerne udenfor skabet, og sender dem videre ind i skabet. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
Duelund ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 381 |
![]() |
Fix sag sådan en IR Extender - men kan man kun fjernbetjene 3 apparater ? Har i øvrigt set flere steder at IR fjernbetjening virker gennem "frosted glas", så mon ikke det også gør her. Jeg hører gerne om evt. erfaringer. |
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4118 |
![]() |
Jeg kender nogen der har sådanne et skab http://www.boconcept.dk/Default.aspx?ID=83647&ImageID=65 9&flashimageid=0 Og der er ingen problemer. Og der er også saniteret glas for. Det virker på Sony DVD XBOX etc. |
|
![]() |
|
@lex ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 242 |
![]() |
Mine remotes virker fint gennem satineret glas (indbyggede IKEA reoler med glasskydelåger). Skovby har et TV-møbel med indbyggede IR modtager og sendere |
|
![]() |
|
![]() |
Tusind tak for tilbagemeldinger, det gør mig mere tryg før købet.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |