|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
MJC1 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
![]() Sendt: 23-December-2008 kl. 19:14 |
Nu har jeg bestemt mig for at købe en PS3 Har aldrig ejet en Playstation (eller anden konsol) før, men tager chancen og prøver. Jeg har ledt lidt hist og her, og kunne forstå at Amazon.co.uk er et af de billigste steder. Jeg overvejer at købe en PS3 inkl. Little Big Planet, Grand Turismo 5, HDMI Kabel og Dualshock 3 Controller. Er der andre ting (udover spil) man skal købe for at få det hele til at fungere? Går ud fra man skal bruge et HDMI fra PS3 > TV, og en ekstra Controller hvis man gerne vil spille multiplayer. Ellers nogle fede spil der kan anbefales? Skal helst være ét hvor man kan spille multiplayer (som i 2 personer foran samme tv, ikke på nettet). |
|
![]() |
|
Ulrikwich ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
![]() |
Du skal have en adapter til UK stik...
|
|
![]() |
|
MJC1 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
![]() |
Okay :) Men udover det så burde det fungere? |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
Du skal bare købe et ekstra strøm kabel som dem som sidder i en stationær pc, det er et standard kabel.. den indbygget strøm adapter kører fra 100-240v.. så den fungerer lige ud af pakken uden strømstik adapter, da strøm kabel jo så slet ikke skal bruges..
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har ikke en stationær PC, kun bærbar.
|
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
Hvis du ikke kender en kammerat eller familie, der har et ekstra strøm kabel. Kan du købe et billigt de koster ikke meget. Her er f.eks et til 31 kr. http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=100425 Du skal som du selv nævner bruge et HDMI kabel ( Det er vidst gratis som gave når du vestiller ved Amazon) og en ekstra controller hvis i skal spille 2. Af andre gode spil til PS3, Vil jeg anbefale Uncharted drake's fortune. Kun 1 player men suverænt fedt spil Fifa 2009. Det efter min mening fedeste 2 player spil på PS3. Metal gear solid 4. Kun 1 player men rigtigt godt.
|
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() |
Er bare sådan et helt almindeligt et - http://www.avconnection.dk/?PGr=922&ML=333 ..dem kan du få kastet i nakken overalt |
|
![]() |
|
Henrik_s ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
![]() |
En fjernbetjening, ikke en nødvendighed men smart når man ser film..
|
|
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
|
![]() |
|
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
Du kan sandsynligvis få HDMI-kablet med gratis. Du skal bestille kablet, og så bliver rabatten fratrukket før betaling. Sådan foregik det i hvert fald, da jeg købte.
|
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() |
Nogen som ved hvor længe tilbudet løber?
|
|
![]() |
|
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
![]() |
Rock Band = suverænt multiplayer spil
hvis man er til amerikansk fodbold er madden 09 også en lækkerbisken ![]() måske army of two? rainbow six vegas 1/2? det nye call of duty har vidst en co-op funktion? |
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() |
Jeg skal i hvert fald have mig Rachet and Clank. Nøj hvor er der røget en del timer på det på PS2'eren.
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |