|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
thomas_fogh ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 105 |
![]() Sendt: 05-Januar-2009 kl. 13:07 |
Min Zaptor-fjernbetjening bliver registreret utroligt dårligt af
Zaptoren. Det er indenfor meget få grader at den virker. (Og jeg har
prøvet med nye batterier.)
Min Logitech Harmony 555 remote virker bedre, men ikke alt for godt. Har andre samme problem? |
|
![]() |
|
Rikkesfar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
![]() |
Uha ja, jeg synes den er ringe. Jeg har også prøvet et batteriskift, og jeg vil ikke da afvise at det giver en minimal forskel med et sæt nye batterier. Samtidigt har jeg problemer med mange dobbelttryk (prel) eller hvad man nu skal kalde det. Det er specielt irriterende i EPG når man lige vil gå én enkelt linie op eller ned. Og så løber den 2-3 linier for langt! |
|
![]() |
|
BusinessBo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1154 |
![]() |
Jeg har samme problem. Hvis jeg bruger den org tjernebetjening skal jeg helt lige på og stadig trykke flere gange. Min 555'er kan sagttens klare det fra side med op uden problem, men den er dog lidt langsom. Når jeg trykker på kanal skift frem, så skifter den, men når jeg vil en kanal tilbage skal jeg trykke C- også ok før der sker noget. Ellers kan jeg kun se hvad der er på programmet i den blå linie. |
|
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
|
|
![]() |
|
vassago ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 75 |
![]() |
Der behøver ikke nødvendigvis at være noget galt med
remoten. Jeg har kæmpet længe med et lignende problem. Jeg kunne simpelthen ikke skifte kanal på zaptoren med remoten, skrue op og ned, men de andre ting virkede som regel godt nok. Jeg havde lavet en autosearch med den på et tidspunkt, hvor den tilsyneladende havde fundet en kode der virkede med mit Sony E4000. Men som sagt ikke altid. Så man sad og trykkede lige lidt ekstra (selvom det jo er komplet idiotisk), men efter at den er røget tilbage på fabriksindstillingerne (000), så virker den upåklageligt igen. Måske man lige skulle prøve nogle andre af de mange koder... :) Redigeret af vassago - 05-Januar-2009 kl. 15:02 |
|
![]() |
|
Rikkesfar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
![]() |
Interessant, det skal jeg prøve i aften. Og jeg som troede at den "røde" del og den "grønne" del på Zaptor remoten var totalt separate. |
|
![]() |
|
vassago ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 75 |
![]() |
Interessant, det skal jeg prøve i aften. Og jeg som
troede at den "røde" del og den "grønne" del på Zaptor remoten var totalt separate. Nu er mit problem så, at jeg skal bruge 2 fjernbetjeninger i stedet for at bruge zaptorens til både tv og box. Så jeg håber at en af de andre koder virker bedre :) |
|
![]() |
|
thomas_fogh ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 105 |
![]() |
Hvordan gør man det? Jeg har altid brugt min Harmony remote, men jeg vil da gerne give ovenstående et forsøg... |
|
![]() |
|
![]() |
Stofa
support Her er der manualer til de 2 boxe, samt en liste med koder. Redigeret af vassago - 05-Januar-2009 kl. 18:13 |
|
![]() |
|
![]() |
Øv!Det havde desværre ingen effekt.
|
|
![]() |
|
Lystrup ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() |
Har også været ved at miste besindelsen med Zaptor fjernbetjeningen, så derfor købte jeg en Harmony One, og nu reagerer zaptor hver gang..
![]() |
|
![]() |
|
biggo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2006 Sted: Horsens Status: Offline Point: 163 |
![]() |
Jeg glad for at høre at du er tilfreds med at bruge din
Harmony One til Zaptoren. Det er jeg desværre ikke. Jeg synes den reagerer forfærdeligt. Jeg kan sidde og pege direkte på den uden at den fanger signalet. Jeg fik i sin tid byttet min Zaptor fordi den ikke opfangere signalet fra den medfølgende fjernbetjening. Det havde vist noget at gøre med støj fra min fladskærm. Det hjalp. Men måske det i virkeligheden var remoten og ikke boxen der blev forbedret? For når jeg bruger min harmony så minder det om den første udgave jeg havde. Har du sat din harmony op på en speciel måde? |
|
![]() |
|
![]() |
Og hvad hedder den komponent du har tilføjet i Harmony softwaren?
(Jeg mener min er "settop-boks"->"motorola"->"zaptor".) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |