recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - hjælp til hurtig opgradering
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukkethjælp til hurtig opgradering

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
800ml Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: hjælp til hurtig opgradering
    Sendt: 05-Januar-2009 kl. 17:27

Hey hey ja har sgu ikk for godt forstand på det hele med +inholdet af en pc men kunne godt tænke mig at give den et extra skub til de games jeg har gang i.

Og skriver sgu bare efter hvad der står her
Men har :
Intel(R) Celeron(R) 2,93GHz
2,93 GHz, 1,50 GB RAM
Gforce 7600GT

Og som jeg kan se fylder jeg minimums kravene godt nok. Ligger ca i midten af Minimum og Required.

Kan sette grafiken helt i top og det bliver self' meget flottere men lagger bare en bitte smule mere. (men gør det så også lidt på det laveste.)

Så for mig at se er det fordi at min pc ikke tænker hurtigt nok når der ligesom sker noget vildt på skærmen.

Tag feks. COD-WAW.
Kan fyre det i det højeste og det køre ligeså godt som når det er i det laveste undtget steder som stranden hvor der bliver bonbet 50 gange og der er mænd over det hele. Ved godt at det ville da altid hjælpe med nyt grafik kort men bliver glad nok for bare at kunne køre det rent på det laveste hvilket efter kravene jeg burde.

Så jeg tænker flere RAM. men kan sagtens tage fejl. hvad siger i ?

Tak på forhånd

Til top
srnkrkgrd Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-November-2008
Point: 308
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2009 kl. 18:41
Jeg ville nok investere i bedre grafikkort eller processor inden jeg kigger efter mere RAM. I mit system har jeg et 8800GT og en AMD X2 3800+. Normalt har jeg 2 Gb RAM, men det ene modul er lige stået af. Den eneste forskel jeg mærker på det er at jeg ikke længere kan "tabbe" hurtigt ud og ind af mine spil. Jeg kører Team Fortress i 1920*1024 med alt max uden AA.

Din processor er skod. Hvis det er en socket 775, så kan du relativt let og billigt opgradere det. Dit grafikkort er skod. Det er en billig version af 7000+ serien og kan relativt let og billigt opgraderes.

Skriv et budget og hvilket bundkort du har, så er det lettere at hjælpe med forslag.
Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2009 kl. 18:49
Blot for at komme med et forslag, så kunne du smide et ASUS EAH4670/DI (512 Mb) i maskinen, som kan fåes til omkring 600 kroner iflg. edbpriser. Her er en sammenligning imellem dit nuværende grafikkort og det jeg forslår.
Til top
800ml Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-Januar-2009
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2009 kl. 19:06

ja kan godt se det er stor forskel, men har sgu ikk det store at smide i det..

som sagt hvis jeg bare kan smide noget i der kan lade mig køre det rent i det laveste er jeg glad. så kan man opgradere lidt senere.

Men du siger altså et kort er vejen frem?

Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2009 kl. 19:47
Okay. Jeg tror, at du vil få mest ud af et grafikkort, som jeg f.eks. forslår. Du vil gerne smide noget i til under 600? Hvad er budgettet?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu