recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Billedkvalitet Band Of Brothers
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBilledkvalitet Band Of Brothers

Besvar Besvar Side  123 6>
Forfatter
Besked
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6286
Direkte link til dette indlæg Emne: Billedkvalitet Band Of Brothers
    Sendt: 17-November-2008 kl. 21:56

Så er jeg lige blevet færdig med at se den første BD disc , episode 1-2 , og det er jo en framragende serie synes jeg. Mht billedkvaliteten så er der altså nogen gange hvor jeg synes det halter noget , hvor selve opløsningen ligesom om lige pludselig bliver dårlig , men det er heldigvis i ret kort tid af gangen , er der andre af jer der er begyndt på serien , og hvad synes i ? , jeg har ikke set den på dvd så jeg kan ikke lige sammenligne de 2 udgivelser...

MVH

TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2008 kl. 22:01
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Så er jeg lige blevet færdig med at se den første BD disc , episode 1-2 , og det er jo en framragende serie synes jeg. Mht billedkvaliteten så er der altså nogen gange hvor jeg synes det halter noget , hvor selve opløsningen ligesom om lige pludselig bliver dårlig , men det er heldigvis i ret kort tid af gangen , er der andre af jer der er begyndt på serien , og hvad synes i ? , jeg har ikke set den på dvd så jeg kan ikke lige sammenligne de 2 udgivelser...

MVH

Hej hopgreve, jeg skal gerne give feed back om et par dage - så skal jeg nemlig gerne have modtaget min fra AXEL

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2008 kl. 22:02

Hej Hother , det vil jeg se frem til...

MVH

Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2008 kl. 22:05
Er lyden ok i forhold til andre blueray
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2008 kl. 22:07

Oprindeligt skrevet af xcardman xcardman skrev:

Er lyden ok i forhold til andre blueray

Ja , i dolby digital...

MVH

Til top
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-August-2007
Point: 1193
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2008 kl. 22:10

MVH

Har også lige set 1. afsnit og synes billedet var en del bedre i forhold til dvd udgivelsen og selvom der ikke er så meget at bedømme lyden på i 1. afsnit så kan man godt fornemme at der er lagt i ovnen til noget stort (DTS Master HD) og tror egentlig jeg hellere må se afsnit 2 når naboen ikke er hjemme  

Redigeret af kennethbrdk - 17-November-2008 kl. 22:11
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2008 kl. 22:13

Kvaliteten er også god , men ca 22min og 50-52 min var det noget grovkornet , i måske 30sec , ligesom om at lige det pågældende kamera ikke havde opløsning nok....

MVH

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2008 kl. 22:14
Oprindeligt skrevet af kennethbrdk kennethbrdk skrev:

MVH

UIhh..det lyder godt med HD lyden - det har jeg nemlig set frem til med de nye Elac højtalere jeg har fået opsat 

Har også lige set 1. afsnit og synes billedet var en del bedre i forhold til dvd udgivelsen og selvom der ikke er så meget at bedømme lyden på i 1. afsnit så kan man godt fornemme at der er lagt i ovnen til noget stort (DTS Master HD) og tror egentlig jeg hellere må se afsnit 2 når naboen ikke er hjemme  

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2008 kl. 22:20

Kvaliteten er også god , men ca 22min og 50-52 min var det noget grovkornet , i måske 30sec , ligesom om at lige det pågældende kamera ikke havde opløsning nok....

MVH

Bed jeg ikke lige mærke i

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2008 kl. 22:27

MVH

Der hvor de får spaghetti i "bonus" , men det kan også være at man bliver krakiler , og undrer sig når det ikke er 100% iorden hele tiden...

MVH

Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2008 kl. 22:28

Ja , i dolby digital...

du må se og få noget hd lyd, netop grunden til jeg har bestilt den

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2008 kl. 22:33

MVH

Der hvor de får spaghetti i "bonus" , men det kan også være at man bliver krakiler , og undrer sig når det ikke er 100% iorden hele tiden...

MVH

Ok der var ikke noget grovkornet i det jeg så i den scene. Er din udgave med danske undertekster, min er nemlig uden - omend man skulle tro det ikke gjorde en forskel og hvis din også er uden, ja så er det nok heller ikke derfor

Til top

Besvar Besvar Side  123 6>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu