|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
LiquidoDK ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 45 |
![]() Sendt: 07-Januar-2009 kl. 10:13 |
Hej folkens.
Jeg står nu i den situation at jeg gerne vil have mig et nyt surround anlæg. Jeg har så kigget lidt rundt omkring og er kommet frem til den konklusion, at jeg simpelthen ikke har råd til bygge et nyt anlæg op fra bunden, så jeg har kigget lidt på nogle forskellige samlet systemer og har så fundet et system fra Sony. Det drejer sig om HTP-BD3SF http://www.sony.dk/product/hcs-surround-kit---dvd-player/htp -bd3sf Er der nogen af jer der kender systemet eller har et alternativ? Kravene til systemet er at det skal være med Blu-ray, have minimum 2 optiske samt 1 koaksial indgang og det skal selvfølgelig også have minimum 2 HDMI indgange. Det skal lige siges, at mit budget ligger på ca. 5500,- På forhånd tak. |
|
![]() |
|
LiquidoDK ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 45 |
![]() |
Er der slet ikke nogen kender systemet eller har et alternativ?
Jeg har fundet ud af at afspilleren hedder BDP-S350, er der nogen der kender den? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |