|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Lystrup ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() Sendt: 08-Januar-2009 kl. 14:58 |
Jeg står og skal bruge en receiver med lidt specielle krav, da jeg har et tv-møbel som begrænser størrelsen på recieveren i højden. Men kravene er som følger:
Findes der noget fornuftigt som kan anbefales? |
|
![]() |
|
Manic Miner ![]() Bruger ![]() Branchemedlem Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 173 |
![]() |
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() |
Tror ikke det kan anbefales, at mase en 606 ind på så lidt plads (ved ikke om føderne kan tage af) den bliver temmeligt lun. Cambridge er en mulighed, jeg har kun hørt den ganske kortvarigt men det var egentlig meget fint - ved ikke om den understøtter de nye lydformater (hvis du altså skal bruge dem). Den er kun 10cm høj, men hvor varm den bliver ved jeg ikke. http://www.hifiklubben.dk/produkter/surround/receiver/cambri dge_540r_v3_surround_receiver_soelv.htm |
|
![]() |
|
Lystrup ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() |
Nej tror heller ikke det er en god ide at mase en 606'er derind.. Vil også gerne have en receiver som understøtter de nye lydformater ved Blu-ray, så må lige undersøge om Cambridge understøtter dette.. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |