recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yamaha Rx-V650... DØD?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketYamaha Rx-V650... DØD?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Neomo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 14-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Emne: Yamaha Rx-V650... DØD?
    Sendt: 08-Januar-2009 kl. 18:56

Hejsa

Har sådan en Yamaha RX-V650 receiver.

Pludselig lukkede den bare for lyden efter at have spillet 3 timer med moderat(lav) volumen.

Den spillede i alle kanaler, men nu er den fuldstændig tavs, undtagen når jeg sætter den til analog input og trykker på pure direct. Når jeg gør det, kan jeg spille på begge front højttalere.

Når jeg tænder for den skriver den straight i displayet, og jeg skal så sætte input til analog og trykke på pure direct.

Alle funktioner kan jeg tilgå, men ingen lyd, og jeg kan høre relæerne klikke når jeg tænder og slukker den.

Den registrerer ikke når jeg vil tilslutte test mikrofonen, for at køre en auto setup.

Jeg har haft strømmen fra den i 1 minut, har prøvet at resette den til fabriksindstillingerne, men uden resultat.

Nogen der har prøvet noget lignende eller har gode forslag? Alle ideer er velkomne, inden jeg har en meget billig Yamaha til salg.

Redigeret af Neomo - 08-Januar-2009 kl. 18:58
Til top
Neomo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 14-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2009 kl. 18:19
Anyone?
Til top