|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Snedker ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Status: Offline Point: 18 |
![]() Sendt: 09-Januar-2009 kl. 17:32 |
Nogen af Jer, som har praktisk erfaring med homeplug? Jeg overvejer selv http://www.zyxel.dk/web/product_family_detail.php?PC1indexfl ag=20050804090200&CategoryGroupNo=PDCA2008035 , som får ganske gode reviews. Mit mål er problemfri streaming af HD-film via NAS... mvh /Snedker |
|
![]() |
|
Johansen01 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 75 |
![]() |
Jeg tror du vil opnå et bedre resultat og mere fleksibelt system ved at oprette et N-netværk og så have accespoints de forskellige steder hvor det er nødvendigt med tilsutninger.
Det er i hvert fald det jeg selv er kommet frem til. Jeg er igang med akkurat samme projekt og har ikke muligheden for at trække netkabler rundt, som jo ville være den optimale løsning |
|
Med Venlig Hilsen
Johansen |
|
![]() |
|
Snedker ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Hvorfor mener du et N-netværk er bedre end homeplug -
hvad baserer du det på? Mvh /Snedker |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |