|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
koxxxx ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 151 |
![]() Sendt: 10-Januar-2009 kl. 15:02 |
Hej
Jeg er på udkig efter en ny surround receiver incl. højttalere. Sætter må meget gerne være 7.1 og understøtte alle de nye lydformater. Det skal bruges primært til film. Jeg har haft lidt kig på dette sæt: http://www.eu.onkyo.com/products/HT-S9100THX.html til 7195,00 kr. hos Audiosound. Er det noget der er noget værd eller skal jeg kigge mig om efter noget andet? Mit budget ligger på ca. 10.000 incl. alt. Takker for hjælpen :) Mvh koxxxx Redigeret af koxxxx - 10-Januar-2009 kl. 15:02 |
|
![]() |
|
Theisw ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 57 |
![]() |
9 sider med de samme overvejelser som dig: http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1057095
De virker begejstrede nok derinde i hvert fald. Mit bud til 10.000 Ny reciever til 4-5.000 (onkyo, yamaha, denon) laver fine ting i den prisklasse. De sidste 5-6.000 køber du brugte kvalitetshøjtalere for. Du betaler ofte kun 1/3-1/2 for højtalere som er 3-4 år gamle. Hifi4all, samt dba er gode steder at kigge efter brugte højtalere.
Men hvis du vil have det nemt og hurtigt så virker boksen som et godt valg. Redigeret af Theisw - 10-Januar-2009 kl. 23:28 |
|
LG C1 77"
Denon X2700H Argon onwall 5, 7 stk i atmos opsætning |
|
![]() |
|
Hyl.dk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 353 |
![]() |
Kan lige oplyse at hvis det haster skal du nok finde et andet sted end Audiosound at handle. Jeg har lige bestilt en receiver (Onkyo 606)og da der ikke stod andet gik jeg ud fra den var på lager, først et par dage senere sendte de en mail at det var den så ikke så jeg kan først forvente den i ultimo januar
![]() Et alternativ til det du har i tankerne kunne være at bruge 5 kilo på en forstærker og så 5 kilo på 2 højtalere nu og så køber resten hen af vejen. Elleres skulle XTZ.se lave nogle rigtigt gode højtalere og der kan du nok samle et sæt med den svenske kr der er ret lav. til en god pris. Redigeret af Hyl.dk - 11-Januar-2009 kl. 00:05 |
|
![]() |
|
koxxxx ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 151 |
![]() |
Ser ud til at det får en ganske fin anmeldelse af CNET.com: http://news.cnet.com/8301-13645_3-10132367-47.html?tag=mncol ;txt
Jeg er dog blevet lidt mere i tvivl, da højttalerene er rimelig store i forhold til hvad jeg har nu (sattelitter), mit problem er, at jeg har skrå væge i stuen, så sattelitter vil passe mig bedst. Er det overhovedet muligt at købe et samlet 7.1 sæt uden receiver? Mvh koxxxx |
|
![]() |
|
![]() |
Nu er jeg gået helt væk fra det jeg oprindeligt havde i tankerne. Det er endt med, at jeg har købt en Onkyo 706 samt et Focal sæt under fælleskøb. Springer mit budget en smule, men hvad pokker :)
Takker for hjælpen. Mvh koxxxx |
|
Philips 52PFL9632D
Panasonic BD55 Onkyo TX-SR706 Focal 4xSib, 1xSib XL, Cub 2 TviX HD M-6500A + PCH C-200 |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
blev det godt så? eller har du ikke fået det endnu?
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har modtaget Focal sættet i dag og skulle også have modtaget Onkyoen i dag, men der er gået et eller andet galt enten hos NB Radio eller hos Post DK
![]() |
|
Philips 52PFL9632D
Panasonic BD55 Onkyo TX-SR706 Focal 4xSib, 1xSib XL, Cub 2 TviX HD M-6500A + PCH C-200 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |