|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bphhm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1146 |
![]() Sendt: 10-Januar-2009 kl. 19:12 |
Jeg er faktisk ved at nå samme konklusion, selv jeg har en fuld funktionsdygtig HTCP med både Blu-ray og HDDVD.
For at få HD lyd kan man investere i et ASUS Xonar lydkort, men det koster lige så meget som en helt ny Blu-ray afspiller! Hvis der fandtes en Blu-ray afspiller der kunne afspille filer fra en HD så købte jeg en sådan. |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Der findes ikke noget 50/60hz problem...Lyd kan også komme igennem med DTS-HD...Hvis man har det rigtige grafikkort eller bundkort eller lydkort og det rigtige hardware og det rigtige software...
|
|
![]() |
|
Niki W ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 84 |
![]() |
Hva med en popcorn hour? lyder som noget for dig;) |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Den kan ikke afspille blueray direkte, uden de skal rippes først. En A100 model ingen HD lyd. men ellers en fin rigtig fin maskine til resten Efter jeg har fået den bruger jeg stort ikke min HTPC.
mit råd er en blueafspiller |
|
![]() |
|
Niki W ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 84 |
![]() |
Jamen søholm ville jo oz have en afspiller hvor han ku se iso fra en nas fx. der må den vel siges at ramme;) |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
så er der jo denne http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=2386&zoneid=5
en popcorn hour a110 skulle afspille HD lyd, så det kunne være en mulighed. Men den har vist ingen decoder. |
|
![]() |
|
bphhm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1146 |
![]() |
Hvad med en PS3 kan den afspille externe filer?
Så skal vi bare have den til at fungere som extender for MCE så er det perfekt. |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg tænkte på om PS3 kunne erstatte en HTPC, og eventuelt fungere som media center extender.
|
|
![]() |
|
- Dark Nebula - ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2008 Status: Offline Point: 109 |
![]() |
Ja, men det gik ikke for godt med undertekster.. Måske det er rettet med nyere firmware. Syntes bare det er et generelt problem med alle de forskellige streamer - Manglende firmware opdateringere så bugs og andet crap kan blive bedre. Mener dog at have læst at producenten af DuneHD skulle have en anden politik på det område, men det siger de vel alle sammen.
Derfor vil jeg vælge HTPC fremfor alle de andre alternativer. Med en HTPC har man altid mulighed for opgradering og det har du ikke me div. streamer/konsoller. På et tidspunkt har teknologien sejret. Mener helelr ikek DuneHD har en SUPER købs pris. Ligger den ikke på 4k eller noget ? HEr er en Review http://www.mpcclub.com/modules/Reviews/reviews/review_hdi_bd _prime.pdf Redigeret af - Dark Nebula - - 25-Januar-2009 kl. 10:28 |
|
Diablo 3 On It's Way
Now Four Characters: || Barb. || Witch Doc. || The Wizard || The Monk || |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |