|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
rumlepraasen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 108 |
![]() Sendt: 12-Januar-2009 kl. 18:13 |
Hey, ja jeg vil gerne have noget afspiller installeret på min popcorn, men ved ikke lige hvad der er bedst og hvordan jeg installerer det?
Jeg har læst om yamj, xbmc og myihome Men er det overhovedet muligt at installere disse på selve popcorn og i så flad hvordan gør jeg det? Synes ikke jeg har kunne finde ud af om det er muligt eller noget? Rumlepraasen |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
yamj er blot et program som genererer en html-struktur som din popcorn-hour efterfølgende kan navigere i - dvs. den giver popcornhour'en et navigationssystem til eks. film.
|
|
![]() |
|
rumlepraasen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 108 |
![]() |
ok, men jeg søger en afspiller agtig ting, hvor jeg f.eks kan afspille mine mp3 filer i
|
|
![]() |
|
![]() |
hmm...er der så nogen, som kan fortælle mig hvordan jeg pch til at afspille alle musikfiler i en mappe?
Som det er nu afspiller den kun den valgte fil og vender derefter tilbage til mappen, hvor man så skal vælge en ny... Det hjælper ikke at sætte den på repeat one/all i audio/video settings |
|
![]() |
|
Lars Bjerg ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 145 |
![]() |
Har du prøvet at trykke play fremfor ok på filen?
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Alle filer i en mappe afspilles ved at trykke play på mappen istedetfor enter Du kan ikke installere egentlige afspillere - du kan installere ændret udseende på interfacet - eks. med yamb som giver dig covers istedetfor almindelig liste visning. Der findes et lignende til musik afspilning hvor det istedetfor at listes som en lang liste, får et billede af albummet i oversigten. Men prøv nu at kigge på http://www.networkedmediatank.com/ og http://www.networkedmediatank.com/wiki/index.php/Special:All Pages Der kan du finde alt om Popcornhour'en |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 14 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 199 |
![]() |
Er det muligt at spole i en sang ligesom man kan med WMP eller winamp |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |