|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
cammic ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2009 Status: Offline Point: 20 |
![]() Sendt: 13-Januar-2009 kl. 21:20 |
Jeg har hørt godt om Denon DM37DAB og priserne i UK ser meget attraktive ud. Men desværre har jeg ledt forgæves efter en UK online store med shipping til Danmark (ingen synes at have international shipping). Håber således nogen på dette udmærkede forum kan hjælpe en rookie som mig mht. HiFi køb online i UK af netop lige dette Denon anlæg? Much appreciated! MC Redigeret af cammic - 13-Januar-2009 kl. 21:21 |
|
![]() |
|
cammic ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2009 Status: Offline Point: 20 |
![]() |
Come on, er der ingen der kan hjælpe, please? Er der i det mindste nogen som kender til og har erfaringer (gode som dårlige) med denne butik: http://www.wirefreehomes.co.uk/?osCsid=c442647d38cdac1413711 1c187616d51 Wirefree Homes Tak! MC |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |