|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tjodense ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
![]() Sendt: 22-Oktober-2005 kl. 17:56 |
Hej, Kigger så småt efter et fladskærmsfjernsyn.
Redigeret af tjodense |
|
![]() |
|
Splifen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 152 |
![]() |
hvad med dette tilbud.... http://www.recordere.dk/artikler/anmviewer.asp?a=675&z=1 3
|
|
Det kan jo smutte det skidt og det gjorde det så..
|
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej Alle Ja, det er et tilbud som ikke kommer igen. Den skærm er fed! Synd at den er totalt udsolgt allerede om få dage /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
bamsen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() |
Godt man nåede at sikre sig en ;)
|
|
![]() |
|
tjodense ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
![]() |
Ja, det ser jo flot ud. vh thomas |
|
![]() |
|
Bent M ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 496 |
![]() |
Ja det er ikke nemt, nogen er til det ene og andre til det andet, så jeg syntes det er fint nok hvis du tager et smut i byen og ser LDC / Plasma i funktion, og så ud fra hvad du selv syntes er bedst vælge dit ny TV. Jeg var selv i samme situation for kort tid siden, tog også i byen og så på tingene, jeg fik demonstreret med med analoge signaler på og så var valget ikke så svært, valget faldt på Panasonic TH42PV500 Plasma. Andre ville måske have valgt anderledes, men det bedste du kan gøre er at tage ud og se dem i funktion |
|
Mvh
Bent M Sony RDR HX1010 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |