|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jessemand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
![]() Sendt: 14-Januar-2009 kl. 20:28 |
Hej alle! Jeg skal have mig en router og håber nogle kan give et godt bud på hvilken jeg skal have. Dette har jeg og sådan skal den bruges: Jeg har Yousee kabeltv med et Webstar standard modem. Hertil er det meningen at routeren skal tilkobles og fordele internet til pc med kabel, tilkoble ps3 som er tilsluttet tv med hdmi. Der skal også tilkobles IHC viewer med kabel samt mulighed for at tilslutte min 500 GB usb harddisk, så jeg kan gå på den fra andre pc'er. Sidst men ikke mindst skal jeg have mulighed for at tilslutte et kamera/webkamera som jeg kan se "udefra" uden at pc er tændt. Det trådløse kommer senere når jeg engang får købt en bærbar. Et større projekt, men forhåbenligt ikke umuligt. ;-) Jes |
|
![]() |
|
Benu ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
![]() |
Check denne tråd
|
|
Den Ben
|
|
![]() |
|
Jessemand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
![]() |
Tusind tak Benu. Havde faktisk kigget lidt på denne Asus, men er det mon skidt at den ikke kører gigabitnetværk? ;-) Jes |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |