|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
erla ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 693 |
![]() Sendt: 14-Januar-2009 kl. 21:43 |
Hej, Jeg kigger lidt efter et all-in-one anlæg til min mor. Krav: DVD, HDD rec, reciever inkl. FM tuner - gerne 2.0 eller 2.1, helst ikke 5.1. Det nærmeste jeg har kunnet finde, er dette fra Pioneer. Det er dog lige lidt voldsomt prismæssigt til hende. Er der nogen der kender til lignende anlæg, i en lavere prisklasse ? /erla P.S: Ja ja, jeg ved godt det ikke er top-notch og sikkert ikke noget for flertallet af brugerne herinde, men min mor vil bare høre radio eller CD og se en film en gang imellem, og så synes jeg VHS'en skal pensioneres... |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Det bliver nok ikke meget anderledes i prisen, når der er Recorder, og der er vist ikke mange der har dem. Kan Recorder undværes er mulighederne større. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
erla ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 693 |
![]() |
Ja, kunne recorder undværes, ville noget i prisklassen 3-5K fint kunne opfylde behovet... da en recorder idag kan fås for 1-2K, synes jeg det er uforholdsmæssigt meget at betale ekstra for Pioneers samlede bud... de sparer jo immervæk en del kabinetter og strømforsyninger, så jeg synes det burde kunne gøres billigere. Recorder er et rimelig ultimativt krav - ellers ender det med at fylde for meget og med alt for mange remotes Men er der nogen der kender alternativer til Pioneers system, hvis vi ser bort fra prisen ? |
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Okay - det ser interesant ud! Desværre tror jeg der er for mange og for store højtalere |
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() |
Du kan jo blot vælge at lade vær med at forbinde dem og evt. sælge dem
![]() |
|
![]() |
|
Muele ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 747 |
![]() |
Der er ingen specifikation af hvilken tuner den har, så den har nok kun analog. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |