recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fifa 09 Snyd (Ps3)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFifa 09 Snyd (Ps3)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
CElikeR Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Emne: Fifa 09 Snyd (Ps3)
    Sendt: 14-Januar-2009 kl. 16:25

Jeg Spillede fifa 09 quick ranked macth, modstander han var nummer 2 i hele verden.

Han spillede med den tyrkiske hold Galatasaray. Jeg kunne se at han havde Ronaldo,kaka,casillas,henry,beckham,cordoba,ibraimovic osv. på holdet er der nogen af jer der ved hvordan man kan sådan noget?

Jeg har prøvet flere ting men det lykkes bare ikke, fordi lige så snart man vælger quick ranked match kommer der et ikon hvor man vælger Ja/Nej.

Hvis du vælger ja spiller du med den officele trup, hvis du vælger nej kan du ikke spille online.

Det er klart folk kan ligge nummer 1-2 omkring verden når man kan snyde på den måde.

Nogen der ved hvordan man kan sådan noget PLEASE?

Til top
Ostemad Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 08-Februar-2007
Point: 33
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2009 kl. 19:46
Oprindeligt skrevet af CElikeR CElikeR skrev:

Det er klart folk kan ligge nummer 1-2 omkring verden når man kan snyde på den måde.

LOOOL
Kan desværre ikke hjælpe, men lytter lige med.
Til top
Davidp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Marts-2007
Sted: Kastrup
Point: 905
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2009 kl. 13:07

Jeg Spillede fifa 09 quick ranked macth, modstander han var nummer 2 i hele verden.

Han spillede med den tyrkiske hold Galatasaray. Jeg kunne se at han havde Ronaldo,kaka,casillas,henry,beckham,cordoba,ibraimovic osv. på holdet er der nogen af jer der ved hvordan man kan sådan noget?

Jeg har prøvet flere ting men det lykkes bare ikke, fordi lige så snart man vælger quick ranked match kommer der et ikon hvor man vælger Ja/Nej.

Hvis du vælger ja spiller du med den officele trup, hvis du vælger nej kan du ikke spille online.

Denne patch blev introduceret i slutningen af 2008 til både Xbox og PS3. Tjek punkt 5.
Hvis ikke han har installeret patchen kan han vel stadig det trick...

FIFA 09 Update Notes
We are pleased to announce a game update for FIFA 09 on Xbox360 and PS3, hopefully arriving sometime next week. In line with community feedback, we have spent time improving the gameplay experience and addressed the following problems:

- Fixed side-stepping issue on lofted through balls
Fixing the issue where a player sidesteps when trying to control a lofted through ball instead of running straight onto it and controlling it, was a top priority for the EAC development team. We’re happy to say that the team at EAC has been able to fix this problem and it will be included in the game update.

- Improved advantage rule: fixed goals being called back for free kicks
There was a problem in the advantage rule whereby the referee would call back a goal if it was scored when the advantage was being played. Instead the referee would give a FK or a PK to the fouled player. This issue has been resolved in the game update. Goals that are going in when a foul is committed will count when they score.

- Improved number assigning in Manager Mode
When signing a player in Manager Mode the player now makes a more sensible decision, based on this position, on which number he would like, whereas previously he would always take the number 2.

- Allowed up to 8 user-controlled teams in Tournament Mode
After installing the game update it will be possible to play in Tournament Mode with up to 8 user-controlled teams. This gives the option to host bigger events with your friends to compete in offline-tournaments. Have fun!

- Removed ability to bring custom teams into Online ranked matches
Everybody has the option to transfer players in his favorite team and create his own custom dream team. This is an option we want to offer everybody to enjoy the feeling of creating own teams and play matches online or offline. When it comes to ranked competitive online matches we think only real teams should compete against each other to keep everybody’s chances even. So with the update it is no longer possible to enter a ranked match with a custom created team. You will still be able to upload your customized team online as in customized starting line-up with the existing players of that team’s roster

- Fixed Stadium 23.Maj lag issue
We fixed a major frame rate issue in 23.Maj stadium.

- Fixed join issue in Online Team Play Lobbies
A game hang issue occurred during search for available OTP game sections within the lobby rooms has been resolved.

Til top
CElikeR Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2009 kl. 13:31

Er der ikke en måde at få den gamle patch tilbage?

Tror i det vil hjælpe at slette det gemte fifa 09 data helt og indlæse dem igen?

Oprindeligt skrevet af Davidp Davidp skrev:

Denne patch blev introduceret i slutningen af 2008 til både Xbox og PS3. Tjek punkt 5.
Hvis ikke han har installeret patchen kan han vel stadig det trick...

FIFA 09 Update Notes
We are pleased to announce a game update for FIFA 09 on Xbox360 and PS3, hopefully arriving sometime next week. In line with community feedback, we have spent time improving the gameplay experience and addressed the following problems:

- Fixed side-stepping issue on lofted through balls
Fixing the issue where a player sidesteps when trying to control a lofted through ball instead of running straight onto it and controlling it, was a top priority for the EAC development team. We’re happy to say that the team at EAC has been able to fix this problem and it will be included in the game update.

- Improved advantage rule: fixed goals being called back for free kicks
There was a problem in the advantage rule whereby the referee would call back a goal if it was scored when the advantage was being played. Instead the referee would give a FK or a PK to the fouled player. This issue has been resolved in the game update. Goals that are going in when a foul is committed will count when they score.

- Improved number assigning in Manager Mode
When signing a player in Manager Mode the player now makes a more sensible decision, based on this position, on which number he would like, whereas previously he would always take the number 2.

- Allowed up to 8 user-controlled teams in Tournament Mode
After installing the game update it will be possible to play in Tournament Mode with up to 8 user-controlled teams. This gives the option to host bigger events with your friends to compete in offline-tournaments. Have fun!

- Removed ability to bring custom teams into Online ranked matches
Everybody has the option to transfer players in his favorite team and create his own custom dream team. This is an option we want to offer everybody to enjoy the feeling of creating own teams and play matches online or offline. When it comes to ranked competitive online matches we think only real teams should compete against each other to keep everybody’s chances even. So with the update it is no longer possible to enter a ranked match with a custom created team. You will still be able to upload your customized team online as in customized starting line-up with the existing players of that team’s roster

- Fixed Stadium 23.Maj lag issue
We fixed a major frame rate issue in 23.Maj stadium.

- Fixed join issue in Online Team Play Lobbies
A game hang issue occurred during search for available OTP game sections within the lobby rooms has been resolved.

Til top
Davidp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Marts-2007
Sted: Kastrup
Point: 905
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2009 kl. 13:33
Ingen idé...
Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Point: 1351
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2009 kl. 14:26
Alle patches bliver installeret på din harddisk, så det er vel bare slette den. Prøv at tage en backup af dine fifa data først, så du ikke sletter dine egne indstillinger 
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
Ponduus Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-August-2008
Point: 238
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2009 kl. 14:38
Burde EA ikke sørge for, at det kun er versioner med den
seneste patch som kan gå online?
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2006
Point: 1559
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2009 kl. 14:48
Men hvorfor vil du selv snyde andre online?? Det er jo ikke sjovt.

Redigeret af Ukke - 16-Januar-2009 kl. 14:49
Til top
Nikodk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Juli-2004
Sted: nær Roskilde
Point: 1836
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2009 kl. 15:41

det var også min første tanke - det virker næsten som om du er træt af at spille mod dem, der snyder, og nu vil du selv...

Til top
CElikeR Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2009 kl. 11:39
Oprindeligt skrevet af Nikodk Nikodk skrev:

det var også min første tanke - det virker næsten som om du er træt af at spille mod dem, der snyder, og nu vil du selv...

Jeg er så træt af folk der bare snyder, de har ikke N..... til at spille med et alm. hold. Jeg vil ikke snyde men bliver fandeme tosset når man taber på den måde.

Til top
Kristjan Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Juni-2006
Point: 158
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2009 kl. 11:54

Jeg mener da, at man kun kan spille online hvis man har den seneste opdatering.

Efter at have skiftet harddisken ud i min ps3, og skulle spille en kamp mod nogle kammerater online, skulle jeg da først hente alle opdateringerne ind igen før jeg kunne se min "mail" inde i spillecentralen!

Har man sagt A må man også sige GF....
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu