|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
lunde ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2006 Status: Offline Point: 226 |
![]() Sendt: 16-Januar-2009 kl. 07:57 |
|
Hej alle,
Jeg mindes at have set, at der på nogle Blu-Ray sider er tilbud på dem, hvor man kan købe 3 for 2's pris, kan bare ikke huske hvad siden hedder?? Jeg har set at de har det på Amazon, men syntes ikke rigtigt at der er så mange fede titler at vælge i mellem... Kan nogen huske hvad den anden side hedder, hvor de kørte et tilsvarende tilbud på Blu-Ray film? |
||
![]() |
||
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3730 |
![]() |
|
dvd.co.uk bla., og så har blockbuster måske også stadigvæk |
||
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
||
![]() |
||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
|
amazon 3 for 2 Der er 308 (sic!) titler - hva' forstår du egentlig ved en "fed titel"? Bare på side 1 flyder det med blockbustere og £ står i 8,30 kr. |
||
![]() |
||
Pittens ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 225 |
![]() |
|
Play kører også med 3 for 2, men tolderene er ret flittige for tiden :-S
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
BB's sluttede desværre den 4. januar. |
||
![]() |
||
Shiva ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 803 |
![]() |
|
Det kan være han mener titler, der er langtidsholdbare eller klassikere. En blockbuster er jo pr. definition ikke en fed titel. Om de så laver 'The Island' i 2160p og med super-ultra-diamond-HD-lyd, er det jo stadig en øglefilm. JNogle køber f.eks. kun film, de gider se igen og igen. Ellers kan man jo ligeså godt leje dem, for det er alt andet lige noget billigere.
Men har da ret i, at det burde være muligt at finde et eller andet blandt 300+ titler. Så spørgmålet så bare, om de har danske tekster, osv. |
||
Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl. |
||
![]() |
||
KongKent ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juni-2008 Sted: Dronninglund Status: Offline Point: 361 |
![]() |
|
Jeg synes ikke danske undertekster er så vigtige. Jeg kan faktisk bedre lide de engelske, eller slet ingen, alt efter om det er en ikke-engelsksproget film eller en engelsksproget. ![]() |
||
TV: LG 65" OLED B1
Receiver: Denon AVR-X2400H BD: Panasonic DMP-BD55 Front: Dali Evidence 870 Center: Dali C1000 Bag: Dali R1000 Sub: Dali SWA-15 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |