|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
![]() Sendt: 15-Januar-2009 kl. 21:59 |
||
Halløj Hvilket flashkort skal man købe (hvor) til at gemme spil på til en DS lite. Har fået anbefalet EZ FLASH V plus og var egentlig klar til at købe det på en udenlandsk hjemmeside til ca. 200kr inkl. 4gb, men det viste sig at der var 2 ugers leveringstid. Nogen der ved hvor man kan købe dem til ca. samme pris herhjemme/udlandet med levering i løbet af nogle dage? |
|||
![]() |
|||
larsmarcus ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 89 |
![]() |
||
Tjek www.dealextreme.com Her kan du få et TopToy kort til under 7 dollars. (Bemærk det er inkl. porto!, der er gratis porto fra siden) http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15613
Jeg bruger et sådan kort, det fungere perfekt :)
Dealextreme er typisk 10-14 dage om at levere. |
|||
![]() |
|||
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
||
Jeg har også bestilt et. Virker det i grunden out-of-the-box eller skal man smide den TTMenu OS ind som ligger på www.ndstt.com |
|||
![]() |
|||
![]() |
|||
Nicoleif ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 987 |
![]() |
||
Hvordan lægger man egentlig spil ind på kortet?
|
|||
![]() |
|||
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
||
Du skal bruge et microSD kort. Og spil placeres i roden på dette kort (brug en card reader som tilsluttes til din PC'er)
|
|||
![]() |
|||
![]() |
|||
Nicoleif ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 987 |
![]() |
||
Hvor store (lagerplads) kort kan man anvende?
|
|||
![]() |
|||
Pongman ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 259 |
![]() |
||
8GB Man kan også købe DS TT hos MM-konsol men de er godt nok markant dyrere end de $7 der blev linket til tidligere i tråden, puha :) |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hvor finder man (gratis) spil og musik der virker på NDS Lite? |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
8 gb må så være microSDHC typen. Det kan altså også bruges?!
Redigeret af Nicoleif - 16-Januar-2009 kl. 14:12 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hvis du kikker her http://ndstt.com/ står det at den understøtter op til 4TB (Ikke GB!) SDHC kort
|
|||
![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
OK. Jeg skal så bare lige vurdere hvort stort et kort der vil være hensigtmæssigt, hvis man kun skal have spil liggende på det! |
|||
![]() |
|||
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
![]() |
||
Tak for svaret! @Nicoleif: ved ikke om jeg kommer til at lyde lidt bitter, men hvis du har så mange spørgsmål, hvorfor opretter du så ikke en tråd selv istedet for at overtage min? Jeg er stadig åben for forslag til anbefalede kort og hvor de kunne købes med hurtig levering! |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |