|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Høier ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() Sendt: 17-Januar-2009 kl. 18:38 |
Er der nogen der kan hjælpe mig ??? Har købt en Linksys DMA2200 Men den kan ikke snakke med min pc’er .. ØV Har : vista Home Premiom . service pakke 1 Så det skulle være ok Pc’en har fundet den, men den vil ikke snakke med den ..ØV Har næsten prøver alt Poul |
|
![]() |
|
allannissen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 145 |
![]() |
Skal bruge lidt mere info om hvad den kan og ikke kan.
Hvis htpc'en er tændt og på netværket når du starter extenderen op, vil Vista komme med en besked om at den har fundet en extender. Start Medie Center op, og gå til Extender menuen og tilføj extender. Så beder den om kode osv. iflg. manual og resten kører automatisk. |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Ekstenderen vil også være at finde i Network som et UPNP device på din Vista Box.....Så er det bare at dobbeltklikke på den og følge instruktionerne....
|
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
LarsenLP ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-August-2008 Status: Offline Point: 85 |
![]() |
Har du installeret driveren på den medfølgende CD? Jeg havde selv massive problemer med installationen af min DMA 2200 for et år siden, indtil jeg overgav mig og læste/fulgte instruktionerne... |
|
![]() |
|
Høier ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() |
Hej alle Alt det i skriver har jeg prøvet Jeg kommer der til vor jeg skal ind taste koden .. Når jeg har indtastet koden så går det hele som det skal indtil .. Konfigurerer indstillinger på computeren Søger efter extender Konfigurerer extenderindstillinger Angiver medieplaceringer (32120 elementer) Indtil her er alt ok Opretter forbindelse til extesder Så melder min tv fejl Genstart og prøv igen Kan det være min router ? TRENDnet : tew-231BRP
POUL |
|
![]() |
|
![]() |
Er der ikke nogen der kan hjælpe mig
poul
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Der findes flere extender relaterede patches fra Microsoft....Kører du med TVpack? I såfald, virkede mine extendere ikke førend der blev indstalleret tvpack specifikke patches..
|
|
Mit Setup
|
![]() |
|
![]() |
HVAD MENER DU ? SKAL DER VÆRE TV KORT I ? TVpack ??? Poul |
|
![]() |
|
![]() |
Har : HP Pavilion dv9700 Notebook PC vista Home Premiom . service pakke 1 Så det skulle være ok. |
|
![]() |
|
![]() |
Extendere kører en slags Terminal Services session på en Media Center Host.
Netværk: Det kan være nødvendigt at give Extenderen en fast ip....og tjekke sin firewall....Oddsene for at du har Norton, Mcafee eller andet Malware der blokerer for vigtige porte er rimelig gode...
Afhængig af eksisterende firmware(på din dma2200), eksisterende Servicepacks, hotfixes og opdateringer osv(på din Vista Box), kan der kræves yderligere hotfixes på på din Windows Box, ligesom en firmwareopdatering på din Extender kan være nødvendigt. Generel TroubleShooting: Troubleshooting Firmware opdatering: Opgradering af firmware Patches og Hotfixes Ellers er der følgende patches, og nej de løser ikke eventuelle problemer med dit/din thirdparty AV/Firewall: Non TV Pack: KB950125 TV Pack Specifikke: MediaCenterTVPack2008-KB953272.msu KB957209 KB956147 KB950754 KB951685 I øvrigt behøver du ikke tale med store bogstaver. Jeg hjælper dig af fri vilje selvom jeg i princippet er fuldstændig ligeglad med om DMA2200 på nuværende tidspunkt kun bruges som en "paperweight" i dit setup... TVPACK? TVTUNER MV?!? Google er din ven.... Attituden der ligges for dagen opfordrer ikke just til en dybdegående guide... Redigeret af Patriarken - 21-Januar-2009 kl. 13:38 |
|
Mit Setup
|
![]() |
|
![]() |
Det var ikke for at være efter dig at jeg skrev med store bogstaver Det er fordi jeg er meget triviel om der skulle tv kort i Har været i gang i 14 dage , for at få den til at køre. Har google det men ikke fundet noget om TVpack før du skrev det . Tak for det Har bestilt et tv kort Har også fundet meget om TVpack . Efter du skrev om det Her også været ude for at købe en ny router D-link dir-655 For at få mere fart på Tak igen poul |
|
![]() |
|
![]() |
Har fået tv kort i ( HP ExpressCard DVB-T TV Tuner ) køre bare godt Men kan stadigvæk ikke får extenteren til at køre Har prøvet at opdater mine firewall på: extenter , router pc’er Det mår være noget i min pc’er der gør at den ikke vil snakke men den.. men hvad ??? Køre med DVB-T antenne
Hvor for kan jeg ikke installer tvpack Hver gang jeg prøver at installer, skriver den : opdateringen er ikke relevant for dit system Har også opdateret : media center Poul
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |