|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Bor7046 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 65 |
![]() Sendt: 18-Januar-2009 kl. 13:35 |
|
Hej med Jer. Setup: -Amitech Homecenter -FloppyDTV -Yousee -Digitalkort Og alt har virker perfekt, indtil for 14 dage siden. Der forsvant TV2, og efter MANGE søgninger, er den ikke kommet endnu.
Hvad er der gået glat? Hvordan får jeg den igen?
Hilsen Bo Redigeret af Bor7046 - 18-Januar-2009 kl. 17:30 |
||
![]() |
||
Bor7046 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 65 |
![]() |
|
Er der ingen som kan hjælpe ??
hvordan får jeg TV 2 igen ?
Bo |
||
![]() |
||
sfleron ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|
Hej Jim |
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
Jo TV2 findes på regionalkanalen for dit område på YouSee mener jeg. Fx TV2 lorry, eller lignende...Jeg kører dog ikke med YouSee, så er ikke sikker i min sag...
|
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
||
Karlshoj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2006 Status: Offline Point: 522 |
![]() |
|
Hvilket OS benytter du på dit Media Center? Windows XP Media Center har problemer med TV2 på DVB-C, vil ikke detekte deres signal. Med Vista virker det fint.
Ikke helt samme problem også alligevel, du modtager DVB-T hvor Bo benytter DVB-C. Fælles er at de begge er de lokale DVB-T kanaler (På YouSee er de moduleret ud via DVB-C) Benytter du Windows XP Media Center? Så er det nok samme problem som Bo, XP MCE vil ikke finde TV2 de gange jeg har prøvet. Redigeret af Karlshoj - 19-Marts-2009 kl. 10:34 |
||
![]() |
||
Benu ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
![]() |
|
Ved en ny scanning (DVBviewer) kan jeg nu se TV Syd, hvor der til forskel fra forleden ikke var epg, jeg har Yousee som udbyder. TV Syd ligger som tidligere på 370000 og hedder TV2 S.
|
||
Den Ben
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Vil det så sige at hvis jeg skifter fra XP MCE til Vista, så er problemet løst ??
Bo |
||
![]() |
||
sfleron ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|
hmm - alle kanaler sendes på samme frekvens, så hvorfor er det at wintv kan finde TV2 mens windows media center 2005 ikke kan? Bemærk også at wintv og media center kører på samme maskine... så hvad er forskellen? det er derfor ikke et issue hvordan kanalerne sendes, ej heller hardware. Jeg mangler virkelig et overblik her - er der nogle der har en ide? MVH Søren |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40586 |
![]() |
|
Det er ikke korrekt. Holsted senderen har kun DR1 Analogt samt DR radio programmerne og DAB. De Digitale TV udsendelser kommer fra TV2 senderen i Vordingborg. |
||
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
||
![]() |
||
Karlshoj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2006 Status: Offline Point: 522 |
![]() |
|
Issue med Windows XP Media Center 2005 og den måde TV2 sendes på, hvorved den ikke bliver detektet eller filtreret fra |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jo det er rigtigt - jeg tager signalerne fra Vordingborg - alle sammen på samme frekvens. Er der nogen der har en god ide til hvordan man kan få media center 2005 til at finde TV2 - det er godt nok irriterende at man ikke kan se den... MVH Søren |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hejsa igen Jeg er ked af det, men jeg kunne ikke acceptere at det ikke kunne lade sig gøre, så efter nogen tids googlen rundt på nettet efter andre der har samme problem fandt jeg en løsning i Australien... 1) tag en backup af mappen c:\documents and settings\all users\application data\microsoft\ehome\epg (bare for en sikkerheds skyld) 2) Download reset utility fra http://www.salloway.org.uk/mediacenter/util/index.htm 3) køre reset utility i maximum og genstart bøtten 4) Media Center starter som den kørte for første gang - jeg fandt nu alle 5 kanaler på DVB-T som jeg skulle (dog ikke i første hug, men da den sagde at den ikke havde fundet noget bad jeg den om at scanne igen med det samme) VOILA :-) Nu er jeg glad, håber også det kan hjælpe jer andre... MVH Søren |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |