|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
j_mil ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
![]() Sendt: 18-Januar-2009 kl. 00:16 |
Det lader til at der er ny software til WAP'erne. http://dspd.teac.de/index.php?id=477 mvh jm Redigeret af j_mil - 18-Januar-2009 kl. 00:25 |
|
![]() |
|
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() |
jeps. en såkaldt second build. jeg mailer en del med dem, og de undersøger, om en 'third build' kan sikre, at WAP'en ALDRIG taber forbindelsen med Twonky, når den er inaktiv. det irriterer mig, at jeg efter en fem min.s telefonsamtale skal forfra med audio server, twonky, music, artist osv., hvis den har været passiv. alle mine andre klienter fastholder kontakten til Twonky, så længe de er tændt, så selvfølgelig kan det fixes... /kris |
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |