recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Endnu en ny bruger herinde.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketEndnu en ny bruger herinde.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MikeyKbh Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: Endnu en ny bruger herinde.
    Sendt: 19-Januar-2009 kl. 00:55
Kunne se at der er en masse kyndige mennesker herinde og da jeg har været så letsindig at love mine forældre lige at sætte en ny fladskærm, surround sound og HDD recorder i stikkontakten. (Naturligvis med digitaltuner i både det ene og det andet) Så kunne jeg godt regne ud at jeg skulle søge backup hos nogle der er klogere end mig selv

Har ellers læst en masse indlæg om YouSee og Samsung HDD'eren herinde.. Må ærligt erkende at indtil nu får det kun koldsveden til at brede sig.
Min sidste erfaring med kabeltv og bokse dertil, ligger godt nok også nogle år tilbage ved den nød-selector fra Sagem de smed på markedet fordi Selector v1.0 havde været i restordre i måneder. Dengang blev det til 3 bitre uger, kr. 1600,- brugt og endelig... En sen aftentime i ren raseri at flå den ud af væggen og smide den ind i det hjørne hvor den  ligger endnu.

Det skal ihvertfald blive spændende om mine forældres Samsung HDD boks skal samme vej

Glæder mig ihvertfald til at blande mig i alle indlæggene og måske endda kunne bidrage med noget. (Måske en endnu mindre vidende end mig  skulle spørge hvor AC-adapteren skal hen, eller mangler en skulder at græde ved efter en HD-Nedtur)

Ihvertfald store hilsner til jer alle!

Michael

Til top
Badsted Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-November-2004
Sted: Ølstykke DK
Status: Offline
Point: 1042
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2009 kl. 08:55
Jamen velkommen til, håber du må finde hvad du søger...

Med venlig hilsen
Henrik Badsted
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu