|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() Sendt: 19-Januar-2009 kl. 13:15 |
http://www.gamespot.com/news/6203284.html?tag=latestheadline s;title;1 sådan som det ser ud lige nu får vi som TIDLIGST først spillet i 2. kvartal af 2010. Grunden: fordi at den amerikanske/europæiske xbox 360 version først bliver lavet EFTER den japanske ps3 version, og eftersom de har tænkt sig at udgive både xbox og ps versionen på samme tid bliver det et være venten. Den japanske version skulle udkomme i slutningen af 2009 hvis jeg har forstået det korrekt. Så enten bliver xbox versionen en dårligere version end den til playstation pga. haste arbejde ellers også skal vi vente i evigheder på at de får "portet" spillet samt oversætte det hele til engelsk.. gaaab.. Gad også godt og vide hvor meget spillet fylder på en bluray også hvor mange dvd skiver der skal til men jeg håber da at GT5 eller God of War 3 udkommer i år, det er sku de 3 spil jeg ser mest frem til
|
|
![]() |
|
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
![]() |
jeg er i japan mens det udkommer!
![]() |
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
De seneste rygter sagde at GT5 ville udkomme i år omkring juletid. Der var tidligere rygter om at spillet først ville komme i 2010, eller endog 2011. Så det ville da være lækkert hvis det kom til jul, selv om der stadig er lag tid til. |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
ja det ville da være et nice julespil og boltre sig med .. de plejer da og holde længe de GT spil
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |