|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bagerthomas ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 21-Januar-2009 kl. 13:01 |
Hej, Jeg har en viasat parabol receiver med HMDI port Kan jeg koble den sammen med mit Microsoft medie center, således at jeg kan se parabol tv på mit medie center Med venlig hilsen Thomas |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10597 |
![]() |
Ja, med et Scartkabel eller andet analogt AV kabel. Eventuelt med antennekabel hvis Viasat boksen har antenneudgang og dit mediacenter har antenneindgang. Flemming Redigeret af fltk - 21-Januar-2009 kl. 13:24 |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Ikke med HDMI....
Du har følgende muligheder.... 1: FireDTV + Duolabs CAS 3 + T-rexCAM + det rette firmware og en frontend der understøtter dette. 2: Købe en Analog tuner som pvr-150 eller lignende + ir blaster og gøre som flemming foreslår 3: Købe en Hauppauge HDPVR som har component in og bruge SageTV, Media Portal GBPVR Se mere her om Digitalt TV på en HTPC vs udbyder Redigeret af Patriarken - 21-Januar-2009 kl. 13:41 |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
bagerthomas ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Ok tak for de hurtige svar :) Nu er jeg ikke den vildeste medie center haj så Flemmings metode lyder nemmest. mvh thomas |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |