|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
andromedia ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 74 |
![]() Sendt: 21-Januar-2009 kl. 17:13 |
Hej,
Jeg har søgt lidt her på forummet for at finde et godt sted at købe BD film, men jeg er egentlig bare blevet lidt mere forvirret. ![]() Hvor er et godt sted at købe BD film på nettet billigt? Jeg har læst noget om at selvom man køber fra et EU land kan man blive opkrævet noget ekstra moms. Er det rigtigt? Kan det så betale sig at købe dem i feks England? På forhånd tak for hjælpen , Martin |
|
![]() |
|
KongKent ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juni-2008 Sted: Dronninglund Status: Offline Point: 361 |
![]() |
amazon.co.uk er et godt sted at handle p.t., idet den britiske pund er lav, og det er indenfor EU, hvilket betyder der ikke opkræves ekstra moms eller skat på dine forsendelser.
Ellers er der også masser af danskbaserede løsninger som næsten kan konkurrere på prisen, og så er du sikret danske udgivelser. |
|
TV: LG 65" OLED B1
Receiver: Denon AVR-X2400H BD: Panasonic DMP-BD55 Front: Dali Evidence 870 Center: Dali C1000 Bag: Dali R1000 Sub: Dali SWA-15 |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() |
Hej , du burde også kigge på mowee.dk og dvdstrax.dk... MVH |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
det er ikke alle film på dvdstrax.dk der har dansk undertekst. |
|
![]() |
|
andromedia ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 74 |
![]() |
Super, Tak for det. Det vil sige at man får altså ikke nogen kedlig efterregning når man handler i UK?
|
|
![]() |
|
Redman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-September-2008 Status: Offline Point: 194 |
![]() |
Jo hvis de sender fra en af øerne der ikke er med i EU. TheHut og Play er f.eks. engelske sider som sender fra nogle øer udenfor EU. Amazon.co.uk er der dog ingen fare ved at handle hos. |
|
![]() |
|
Matshui ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 78 |
![]() |
www.axelmusic.com er også en helt god side, og sidst jeg bestilte derfra blev filmene sendt fra Belgien mener jeg (i hvert fald inden for EU), så ingen told der...
Ellers så har Fona tilbud på BD-film (i hvert fald i den her uge), fik mig da 3 styk til 150,- stk. |
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
Fona her desværre ikke mere udsalg på BD film, og de film de havde til den lave pris, var hvis rest salg, som igen betyde at de kun har en title af hver BD film.
|
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() |
Hmm , når jeg har set på BD film i fona så har de fleste IKKE været i folie og coverne er lidt slidte , så hellere elgiganten , de har trods alt et pænt stort udvalg.... MVH |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |