|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
lclauridsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() Sendt: 21-Januar-2009 kl. 15:55 |
Hejsa. Aner intet om eksterne harddiske, men skal bruge en lille og smart ekstern harddisk med et lækkert design. Krav: - Min. 160 GB. - Skal kun tilsluttes via USB, ikke noget med strømstik
Det er helt klar designet og størrelsen der er vigtigst!
På forhand tak
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
Køb da et eksternt kabinet fra Hong Kong og så en 2,5" HDD'er efter eget valg. Jeg har lige købt dette kabinet, og denne HDD. En 320Gb skal have strøm fra 2 USB stik. De 500mA som 1 stik kan levere er ikke nok, men der følger et "dobbelt-stik" med. |
|
![]() |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Det ville da være nemmere, at f.eks købe en WD Passport, fås i 250Gb og 500Gb, samt i flere forskellige farver. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
lclauridsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() |
Ser fornuftigt ud Kim.t. Dvs. med det dobbelt stik, så behøver jeg kun at benytte en USB port? - Det er rimelig væsentlig da jeg kun har en USB port i hver side :)
RM: Hvad er en WD Passport ? Har du måske et link. - Ja ved intet om harddiske. |
|
![]() |
|
wizdk79 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 479 |
![]() |
rigtige gode hdd. og kun en usb ledning Redigeret af wizdk79 - 21-Januar-2009 kl. 22:01 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Western Digital Pocket drive. Forhandles bl.a af Computercity, det er et normalt Pocket Drive, men er også til WD HD Players Dockingport. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
Nej du skal bruge 2 USB porte for at kunne trække 1000mA. Og det er vist ligegyldigt hvilket mærke du køber når størelsen kommer op i 320Gb. 500mA er ikke nok til at trække HDD'en i gang.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Pudsigt. Har lige fået mit kabinet med posten fra Hong Kong og fået smidt HDD'en i. Den nye HDD som jeg har købt vil godt starte med 1 USB stik (500mA)
|
|
![]() |
|
![]() |
|
mgmg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Oktober-2005 Status: Offline Point: 1066 |
![]() |
Nogle usb porte leverer tilstrækkelig strøm, andre ikke. Jeg har testet en WD passport 320 GB i diverse laptops. Virkede perfekt. Kom så ud for en top$ moderne stationær, som ikke kunne give strøm nok. Rigtig surt, at der ikke fulgte et ekstra strøm kabel med. |
|
Kuro
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er fra min bærbare jeg sidder og tester, fedt at det virker - så kan jeg have 2 USB HDD til min TViX....
|
|
![]() |
|
![]() |
|
mgmg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Oktober-2005 Status: Offline Point: 1066 |
![]() |
Jeg tror strøm problemet er relateret til antallet af USB porte i PCen. Den der kiksede for mig havde 12 stk. Hvis nu de 12 porte skal dele et begrænset antal mA, så kan det være problemet. De PCer hvor jeg ikke har haft problemet har max. haft 6 porte. Specielt har laptops jo ikke så mange. Mit råd er i hvert fald at vælge en løsning, hvor et ekstra strømkabel medfølger. (dette er tilkøb for WD diske) |
|
Kuro
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |