|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Hoxer.DK ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 113 |
![]() Sendt: 22-Januar-2009 kl. 14:51 |
Hej, da vi er ved, at flytte skal vi have afmonteret skærmen. Skærmen er en Pioneer 506XDE, og vægbeslaget er et Pioneer PDK-WM02. Link: http://www.crtv.dk/pioneer/pdk-wm02/showprodukter/460 Fjernsynet er blevet sat op af fagfolk. Vi kan dog ikke få det ned, er der noget der ved hvordan? Der indtil videre løsnet 4 skruer i hver hjørne, oppe og nede.
Håber i kan hjælpe. Mvh |
|
Pioneer 506XDE
& Panasonic TH-42PZ85 PS3 Xbox 360 Wii |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
Uha... det burde jeg jo vide.... Såvidt jeg husker har du de 4 fikserskruer i bund og top, også mener jeg du skal trække ud i bunden af skærmen førend du kan løfte den fri i toppen... det er jo omkring 3 år siden jeg baksede med min sidst. Det er muligt at du også bare skal løfte den op og trække ud i skærmen efter løft... en af de 2 må det være |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Hoxer.DK ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 113 |
![]() |
Det var det, tak for hjælpen. |
|
Pioneer 506XDE
& Panasonic TH-42PZ85 PS3 Xbox 360 Wii |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |