|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Hr. Dam ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() Sendt: 22-Januar-2009 kl. 12:20 |
|
Hej. Jeg har bestemt mig for at få boxers vest pakke, men er lidt i tvivl om hvilken boks jeg skal vælge. Jeg vil gerne have mulighed for at kunne optage et andet program end det jeg ser. Jeg har set lidt på de sagem pvr bokse som er vist på boxers hjemmeside, men jeg mangler lidt mere info om dem. De har 2 digitale tunere, betyder det at de kan vise 2 forskellige programmer på samme tid (fx et via HDMI og en anden via scart). Har den scart udgang. Er der signal på både HDMI og scart på samme tid (så kunne jeg måske lave noget wireless scart til soveværelset og spare en ekstra boks og kort). Kan de optage fra HDMI eller scart hvis jeg en gang vælger kabel eller parabol og så bruge den som standalone HDD optager. Findes der alternativer evt med DVD brænder indbygget. Håber i kan hjælpe mig |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10472 |
![]() |
|
Der kommer samme signal ud af de forskellige udgange, det vil sige du kan ikke se to forskellige programmer samtidig, men du kan optage ét mens du ser et andet. Boksen har Scartudgang. Den kan kun optage fra den indbyggede tuner og ikke fra eksterne kilder. Der findes ikke p.t. noget alternativ med DVD brænder. Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
Moss ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
|
Jeg kigger også på de 2 sagem bokse, men kan desværre ikke svare på så mange af dine spørgsmål, dog har jeg læst at de har 2 scart udgange. Jeg har fundet de danske manualer til sagem boksene på sagem.com, men jeg har dog ikke nærlæst dem (endnu http://www.sagem.com/support/site/modele_fax.php?page=livret &prd=SAGEMDTR94250TAHD&pays=se |
||
![]() |
||
Slettegaard ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Marts-2006 Sted: Nordfyn Status: Offline Point: 923 |
![]() |
|
Hvor meget vil du betale for en modtager? Og har du også brug for DVB-S?
|
||
Mvh Lars.
|
||
![]() |
||
Hr. Dam ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() |
|
Ikke en formue, men har ikke lagt mig past på en grænse. Har IKKE brug for DVB-S kun DVB-T |
||
![]() |
||
Slettegaard ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Marts-2006 Sted: Nordfyn Status: Offline Point: 923 |
![]() |
|
![]() |
||
Mvh Lars.
|
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10472 |
![]() |
|
Var det det med formuen eller det med DVB-S der afskrækkede dig fra at fremkomme med dit forslag? Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja det ville være rart at vide
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Begge dele Nej, spøg til side |
||
Mvh Lars.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Er det den model du allerede har? Og hvis de småproblemer der er med underteksterne er den eneste mangel/bug ved denne modtager, så er det da ikke værd at snakke om. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja, det kunne være den jeg har. Der findes også en HD8000TS. Og problemet med teksterne er løst så du har ret, det er ikke værd at snakke om |
||
Mvh Lars.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Så mangler vi bare der skal komme en model uden DVB-S. Flemming Redigeret af fltk - 22-Januar-2009 kl. 20:18 |
||
Samsung UE55F7005
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |