|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kbh4 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 721 |
![]() Sendt: 26-Januar-2009 kl. 10:56 |
Hej nødder,
Jeg har kigget på Lissau's "Link": Jeg kan ikke rigtigt blive klog på om det styrer lærredet via infrarød lys eller via radiobølger? Altså; skal der være "line of sight" fra Link-boksen til lærredet, eller kan jeg godt gemme den ned bag sofaen?? -Kent |
|
![]() |
|
vacDK ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 262 |
![]() |
Der er en IR foran på remoten.. så tror det er "line of sight"
|
|
![]() |
|
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
nu kan det godt ske det er mig der er dum (Sikkert)
men er Lissaus IR link ikke sådan en dims man sætter til strømkablet på Proj, og så registrerer den når din projektor bliver tændt og sender signal til lærredet? vil bestemt mene at signal mellem link box og lærred må være rf eller lign. alt andet ville da være tovli.... |
|
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |