|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Fusser ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 164 |
![]() Sendt: 25-Januar-2009 kl. 21:02 |
Hej Min dattters bærbar strømforsyning virker ikke mere, jeg har en mistanke om at ledningen er knækket oppe ved stikket. Findes der løse stik som man kan lodde på? Det drejer sig om 19 V forsyning. Fusser |
|
jk
SONY KDL46W4500 DENON AVR-1908 BOSE Acoustimass 10 JVC DR-MH30S YOUSEE Samsung HDD Boks |
|
![]() |
|
jeje ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 568 |
![]() |
Ligner det et af disse stik?
|
|
![]() |
|
Fusser ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 164 |
![]() |
Hej Jeje Den ligner den gule Hvor mon man køber sig sådan nogle? Mvh Fusser
|
|
jk
SONY KDL46W4500 DENON AVR-1908 BOSE Acoustimass 10 JVC DR-MH30S YOUSEE Samsung HDD Boks |
|
![]() |
|
jeje ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 568 |
![]() |
Stikket yderst til højre kaldes et DC-stik, og det gør dit nok også. Jeg ved ikke, om man stadig kan gå ind i en vilkårlig radio/TV-butik og købe den slags, men du kan da prøve. I København har http://www.brinck.dk/ forskellige DC-stik.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |