|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() Sendt: 26-Januar-2009 kl. 20:45 |
Overskriften siger det hele. Jeg kan huske, at der var en der skrev hvordan han kom i kontakt med dem, men kan ikke finde det. Har nu rodet for lang tid på deres hjemmeside, men kan ikke finde noget. Det drejer sig om en retur, som har overskredet de 28 dage, og så kan man ikke "anmelde" returen til dem via hjemmesiden. Det drejer sig nu om en reklamationssag, og så er det vel andre regler, der gælder. Håber virkelig, der er nogen, der kan hjælpe.... |
|
BORING! |
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
Deres regler gælder for 28 dage. Så jeg tror desværre ikke der er så meget at gøre.
Hvordan kan du også vente med i så lang tid ?? Ved desværre ikke hvordan man ellers kontakter dem, de har ikke nogen mail. Alt sker med formulare via deres hjemmeside |
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
Lort. Jamen, jeg har først opdaget fejlen nu. Man åbner ikke altid tingene med det samme. Kort sagt, der er en fejl på min Mirror's Edge og det er IKKE mig, der har lavet ged i den. Desuden er der en længere reklamationsret end 28 dage. Hvad hvis dit TV, købt hos play, går i stykker efter et år? |
|
BORING! |
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
Nu sende de ikke elektronik til Danmark.
Kan være de har en ordning med en eller anden elektronik dims i Storbritanien, hvor de bare kan indlevere deres ting Synes heller ikke man kan google sig frem til en mail |
|
![]() |
|
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
![]() |
har du prøvet med info@play.com - det er blot et skud i tågen, men mon ikke der er nogen der ser den? du kan jo evt. bede om at få en mail retur, når meddelelsen bliver læst... god kamp |
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
Er det kun mig der synes at det er mærkeligt at en forretning slet ikke har noget kontaktinfo? Jeg har aldris oplevet det før. At de tit ikke svarer, er en anden sag.. |
|
BORING! |
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
Ja det virker meget ringe. Har selv købt der nogle gange uden problemer overhovedet. Men prøver som regel at undgå det, pga risiko for told. Men ind imellem har de nogle kanon tilbud, der er svære at modstå. |
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
Deres leveringsservice er i top. De skal bare lade os handle i pund. Jeg handler der mest pga. at deres hjemmeside er klart den bedste og pga. de som regel har alt. Ellers bruger jeg også TheHut, fordi deres priser tit er bedre. I Sverige undgår jeg told. Har dog ikke undersøgt hvorfor. |
|
BORING! |
|
![]() |
|
Ulrikwich ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
![]() |
Ring til EA her i DK og hør om de vil hjælpe, ellers har PLAY et nummer du kan ringe til....
og det står MED DEN STØRSTE SKRIFT PÅ HELE SIDEN i bunden.............!!!!!! |
|
![]() |
|
Lynge1974 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Maj-2006 Status: Offline Point: 14 |
![]() |
LOL
|
|
![]() |
|
bulk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Status: Offline Point: 976 |
![]() |
Så har du godt nok kigget forkert, jeg ku' godt finde det brugte den flotte "help" oppe i højre hjørne ...
http://www.play.com/HOME/HOME/6-/Help.html?page=retn
. Redigeret af bulk - 27-Januar-2009 kl. 23:26 |
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
@Bulk Saa gentager jeg at "det drejer sig om en retur, som har overskredet de 28 dage, og så kan man ikke "anmelde" returen til dem via hjemmesiden". Har godt fundet det sted, du linker til. Men saa maa jeg bare proeve at ringe til dem... |
|
BORING! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |