|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Zuppe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 375 |
![]() Sendt: 26-Januar-2009 kl. 20:37 |
Ved ikke om den har været postet før men her http://uk.cinenow.com/videos/2012-panasonic-new-x1-1080p-ser ies-z1-lcd-screens-2009
|
|
![]() |
|
JFalkenberg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-December-2007 Sted: Herning Status: Offline Point: 289 |
![]() |
Første gang jeg ser den, og fuck hvor er det bare nogle fede TV!!
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Zuppe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 375 |
![]() |
Ja det sidste han viser, som der kun er 1/3 inch tyk mener jeg det er wow
![]() |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Ja de rigtig godt ud |
|
![]() |
|
![]() |
Ja det lyder godt nok spændende.. Meen må ellere vente lidt med at sende mit px80 på pension.
|
|
![]() |
|
henriksommer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 763 |
![]() |
fuck.. den prototype er tyndere end min mobil :-O
|
|
Philips 65" 754 Oled
Panasonic 55" CX800E Nvidia Shield Android Tv |
|
![]() |
|
JFalkenberg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-December-2007 Sted: Herning Status: Offline Point: 289 |
![]() |
Det bliver spændende at se hvad introduktionspriserne bliver... Er det omkring samme tid Pioneer kommer nye modeller? |
|
|
|
![]() |
|
Speednut ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-April-2008 Sted: Skive, Danmark Status: Offline Point: 295 |
![]() |
nu er sagen bare den, at det kun er når der ikke bliver vist noget billede. Så slukker panelet, når der intet signal er. Det var det de mente med deres "infinity black" paneler. Så forsvinde kan de ikke helt, kun uden signal. sortniveauet skulle vist være omkring det samme som G8 pioneer, efter hvad der bliver sagt på avsforum. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |