|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
clausewitz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1115 |
![]() Sendt: 26-Januar-2009 kl. 23:57 |
Hvem står for leveringen hos dem? Hvis det ikke er Post.DK, hvad sker der så, hvis man ikke er hjemme?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Det er postDK. Har de ikke levering om aftenen hvor du bor? Ellers er afhentning på nærmeste postkontor dagen efter Redigeret af Kampus - 27-Januar-2009 kl. 00:01 |
|
![]() |
|
clausewitz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1115 |
![]() |
Det var sku' hurtig svar
![]() |
|
![]() |
|
A_Nielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 754 |
![]() |
På alle mine pakker fra amazon.co.uk har der stået Royal Mail, men de er blevet leveret af postdk
![]() |
|
|
|
![]() |
|
broeman ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 291 |
![]() |
Ditto, har aldrig modtaget fra andre selskaber end PostDanmark når jeg handler hos Amazon.
Jeg har faktisk kun oplevet at butikker sender med DHL eller UPS når man selv vælger det på deres side, og endda der kan de finde på at sende det videre til PostDK fra tid til anden. Og jeg tror ikke at GLS overhovedet modtager pakker udefra landet. |
|
Samsung LE40M86BDX
Onkyo TX-SR606, Jamo Elegance 08, Harbosound HP109 Sony Playstation 3/40, 250GB Triax HD409VA (m/Boxer) XMBCUbuntu HTPC |
|
![]() |
|
Gelardi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2005 Sted: Aarhus, Denmark Status: Offline Point: 574 |
![]() |
hvis du får noget sendt express fra amazon så er det
ikke Post DK, men en kurier firma og de sender heller ikke videre til Post DK |
|
SONY KDL-46HX855
SONY STR-DN 1000 ANTHONY GALLO Nucleus Micro 5.1 SONY PS3 500 GB PANASONIC DMP-BDT310 iPhone 5+5s16+32 GB iMac 27" iPad4,32GB3G,white iPad Air 64GB3G,white |
|
![]() |
|
![]() |
Hvis du bestiller blanke skiver fra SVP (http://svp.co.uk/) så bruger de vist altid DPD (http://www.dpd.com/) og det er ikke altid nogen fornøjelse. De leverer kun i dagtimerne og selv om man har været hjemme kan man godt få beskeden "at de ikke kunne aflevere da man ikke var hjemme". Redigeret af clausewitz - 27-Januar-2009 kl. 14:12 |
|
![]() |
|
Doose77 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 183 |
![]() |
Jeg har også fået større leveringer fra Amazon via UPS. Men det drejer sig om store tunge leveringer. Ikke bare store pakker med DVD'er etc
![]() |
|
![]() |
|
broeman ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 291 |
![]() |
Jeg har kun bestilt bøger, blu-rays og dvdere fra dem, så det er nok derfor
![]() |
|
Samsung LE40M86BDX
Onkyo TX-SR606, Jamo Elegance 08, Harbosound HP109 Sony Playstation 3/40, 250GB Triax HD409VA (m/Boxer) XMBCUbuntu HTPC |
|
![]() |
|
![]() |
Har fundet en CD via amazon.co.uk:
Som jeg ser det går betalingen igennem amazon.co.uk men der er da godt nok stor prisforskel for den samme vare. Er der noget man skal være opmærksom på? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |