recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvordan at kontakte PLAY.com?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvordan at kontakte PLAY.com?

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvordan at kontakte PLAY.com?
    Sendt: 26-Januar-2009 kl. 20:45

Overskriften siger det hele. Jeg kan huske, at der var en der skrev hvordan han kom i kontakt med dem, men kan ikke finde det. Har nu rodet for lang tid på deres hjemmeside, men kan ikke finde noget.

Det drejer sig om en retur, som har overskredet de 28 dage, og så kan man ikke "anmelde" returen til dem via hjemmesiden. Det drejer sig nu om en reklamationssag, og så er det vel andre regler, der gælder.

Håber virkelig, der er nogen, der kan hjælpe....


BORING!
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2009 kl. 20:57
Deres regler gælder for 28 dage. Så jeg tror desværre ikke der er så meget at gøre.
Hvordan kan du også vente med i så lang tid ?? 

Ved desværre ikke hvordan man ellers kontakter dem, de har ikke nogen mail. Alt sker med formulare via deres hjemmeside
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2009 kl. 20:59

Lort. Jamen, jeg har først opdaget fejlen nu. Man åbner ikke altid tingene med det samme.

Kort sagt, der er en fejl på min Mirror's Edge og det er IKKE mig, der har lavet ged i den.

Desuden er der en længere reklamationsret end 28 dage. Hvad hvis dit TV, købt hos play, går i stykker efter et år?


BORING!
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2009 kl. 21:05
Nu sende de ikke elektronik til Danmark.
Kan være de har en ordning med en eller anden elektronik dims i Storbritanien, hvor de bare kan indlevere deres ting


Synes heller ikke man kan google sig frem til en mail
Til top
Nikodk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Juli-2004
Sted: nær Roskilde
Status: Offline
Point: 1836
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2009 kl. 23:08

har du prøvet med info@play.com - det er blot et skud i tågen, men mon ikke der er nogen der ser den?

du kan jo evt. bede om at få en mail retur, når meddelelsen bliver læst...

god kamp

Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2009 kl. 20:15

Er det kun mig der synes at det er mærkeligt at en forretning slet ikke har noget kontaktinfo?

Jeg har aldris oplevet det før. At de tit ikke svarer, er en anden sag..


BORING!
Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2009 kl. 21:02

Ja det virker meget ringe.

Har selv købt der nogle gange uden problemer overhovedet. Men prøver som regel at undgå det, pga risiko for told. Men ind imellem har de nogle kanon tilbud, der er svære at modstå.

Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2009 kl. 22:40

Deres leveringsservice er i top. De skal bare lade os handle i pund. Jeg handler der mest pga. at deres hjemmeside er klart den bedste og pga. de som regel har alt. Ellers bruger jeg også TheHut, fordi deres priser tit er bedre.

I Sverige undgår jeg told. Har dog ikke undersøgt hvorfor.


BORING!
Til top
Ulrikwich Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 967
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2009 kl. 23:04
Ring til EA her i DK og hør om de vil hjælpe, ellers har PLAY et nummer du kan ringe til....

og det står MED DEN STØRSTE SKRIFT PÅ HELE SIDEN i bunden.............!!!!!!
Til top
Lynge1974 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 14-Maj-2006
Status: Offline
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2009 kl. 23:09
LOL
Til top
bulk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 11-Marts-2006
Status: Offline
Point: 976
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2009 kl. 23:25
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Er det kun mig der synes at det er mærkeligt at en forretning slet ikke har noget kontaktinfo?

Jeg har aldris oplevet det før. At de tit ikke svarer, er en anden sag..

 

Så har du godt nok kigget forkert, jeg ku' godt finde det 

brugte den flotte "help" oppe i højre hjørne ...

 

http://www.play.com/HOME/HOME/6-/Help.html?page=retn

 

.



Redigeret af bulk - 27-Januar-2009 kl. 23:26
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2009 kl. 13:02

@Bulk

Saa gentager jeg at "det drejer sig om en retur, som har overskredet de 28 dage, og så kan man ikke "anmelde" returen til dem via hjemmesiden". Har godt fundet det sted, du linker til.

Men saa maa jeg bare proeve at ringe til dem...


BORING!
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu