|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Donny ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
![]() Sendt: 29-Januar-2009 kl. 14:57 |
Jeg er på nippet til at bestille Focal surroundsæt, der pt er fælleskøb på, 3 XL, og 2 sib. Dog har jeg ikke plads til subben. Nogle der har en sub de kan anbefale til dette sæt, den skal helst have disse maks mål Bredde/Længde = 27/39. Skal helst ligge under de 3000 kr. Har kigget lidt her http://www.fyndborsen.se/ScriptServer/TradePoint/B2C/UI/Cata log/ItemView.aspx?key=6462 Og sidst, ville en Onkyo 606 kunne klare jobbet ? (bor i lejlighed, dvs. der vil aldrig blive spillet sindsyg højt, stuen er ca 30 M2, og det skal bruges primært til film. Tak. |
|
![]() |
|
kbh4 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 721 |
![]() |
Hej,
Hvis du har mulighed for at klemme 8 cm mere på i bredden, så er der HarboSounds SUB10 - du kan læse en anmeldelse her på siden. -Kent Edit: Ahh, sorry - ser lige at den faktisk er større end den du har kasseret pga. størrelsen! ![]() Redigeret af kbh4 - 29-Januar-2009 kl. 15:07 |
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Jeg overvejer at sælge min KEF HTB2 - kunne det være noget?
|
|
![]() |
|
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() |
Godt nok en skam du ikke kan finde plads til Cub2 subben, for den gør det ellers rigtig godt. Især af sådan en lille en af være.
|
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |