recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Microanlæg til farmor ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMicroanlæg til farmor ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Magnum Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 29-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Emne: Microanlæg til farmor ?
    Sendt: 29-Januar-2009 kl. 23:43

Næsten pinligt at spørge i dette eksklusive forum, men min gamle mor på 83 som elsker Hi-Fi der lyser og blinker, skal finde et nyt radio/cd-anlæg da hendes Sony (HCD-H650M) nægter at acceptere cd'er (skønt jeg har renset den !).

Tør nogle foreslå et anlæg til max. 2000,- ?

Hun skal blot høre FM og afspille CD'er. Er ligeglad med DAB.

\Sønnen

Til top
Benny From Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2009 kl. 07:56

Mange af de kendte mærke fabrikker laver micro anlæg i den prisklasse, som forhandles i supermarkederne - har lige købt et billigt United anlæg til køkkenet- det fungerer faktisk rimeligt godt, formål/pris taget i betragtning - det skal dog lige bemærkes, at de højttalere der fulgte med røg ud med det samme, jeg brugte dem fra det gamle Phillips anlæg.

Og jeg er godt klar over, at det billige anlæg er et såkaldt køb og smid væk - men det bruges stort set kun til at høre radioavis på, og så til støj

PS; det du vel egentligt skal se mere efter er, hvor let betjeningen af anlægget er 

Redigeret af Benny From - 30-Januar-2009 kl. 07:59
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu