|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Knisse ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-November-2007 Status: Offline Point: 355 |
![]() Sendt: 28-Januar-2009 kl. 17:05 |
Hej Jeg høre lige nu musik ved at sætte min Nano ned i sådan en dockstation: http://www.tech-faq.com/ipod-dock-connector.jpg hvorefter jeg tilslutter den med USP stik i Onkyoen. Mit problem er så, at Onkyoen oftes ikke finder Ipod docken før jeg har taget den ud 1-2 gange og tilsluttet den igen, hvilket er ret irriterende da det kræver at jeg skal ned og rode med den hver gang. Er jeg virkelig tvunget til at betale dyre omkostninger til en Onkyo dockstation for løse dette problem? Redigeret af Knisse - 29-Januar-2009 kl. 09:58 |
|
![]() |
|
Knisse ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-November-2007 Status: Offline Point: 355 |
![]() |
Nobody ?
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |