|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mathias90 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-November-2008 Status: Offline Point: 71 |
![]() Sendt: 31-Januar-2009 kl. 11:51 |
Hej.
Jeg sidder og shopper på Amazon.co.uk og går så til min indkøbskurv. Her står der følgende ved American Gangster BD og Cinderella Man BD: Items for dispatch to UK will be sold by Amazon's Jersey Merchant, Indigostarfish.com. (Why?) Hvad betyder det for mig? Jeg var inde og læse Indigostarfish' FAQ, men kunne ikke lige blive klog på den. Er der nogen der ved om jeg ville komme til at betale fragtgebyr, moms eller lignende? Håber nogen har erfaring/viden om emnet. Tak! //M90 |
|
![]() |
|
Doose77 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 183 |
![]() |
Der står som sagt: "items for dispatch to the UK". Det vil sige at varerne bliver sendt fra Jersey hvis de skal leveres i UK. Dine vare vil blive sendt fra England. Det gjorde min i hvert fald
![]() |
|
![]() |
|
Mathias90 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-November-2008 Status: Offline Point: 71 |
![]() |
Ahh. Selvfølgelig. Tak for svaret!
Hvad er deres fordel ved at sende varer fra Jersey til England, frem for at holde det inde for landets egne grænser. ![]() |
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() |
Hvis varens værdi er under 18£ skal man som bosiddende i England ikke betale moms (VAT) af varer importeret fra lande uden for EU - her under også Jersey. Redigeret af Kasper_J - 31-Januar-2009 kl. 14:16 |
|
![]() |
|
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1698 |
![]() |
Faktisk betyder det, at disse varer ikke leveres til andet end adresser i UK. Jeg var selv ude for nøjagtig dette for ca. 1 uges tid siden. Amazon UK havde et knaldgodt tilbud på Blade Runner Trilogy soundtrack'et. Indtil jeg kom til checkout og fik at vide, at produktet blev solgt af "Indigostarfish.com" og ikke kan bestilles medmindre man bor i UK. Som der står under "Why?": Desuden: "Indigostarfish.com will only dispatch Orders placed on the Amazon.co.uk website to the UK." Redigeret af azrael - 31-Januar-2009 kl. 18:52 |
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12431 |
![]() |
Nej, det betyder det ikke. Det du har været ude for er nok et tilbud som kunne denne eksterne sælger havde, mens de heromtalte BD-film er tilbud Amazon.co.uk selv har. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |