|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Avenue ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 394 |
![]() Sendt: 27-September-2008 kl. 09:53 |
Nogen, som kender til prisen på Pioneer LX01BD samt hvor god selve blu-ray funktionen er. http://www.pioneer.dk/dk/products/42/100/42/LX01BD/specs.htm l Jeg har søgt lidt på google, men der dukker intet op på dansk, så er lidt i tvivl om det overhovedet er kommet i salg.
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7250 |
![]() |
opper lige dette enme........ Hvad mener i om lyden i LX01 modellerne |
|
![]() |
|
Mr. Pioneer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 693 |
![]() |
LX01 har fået super anmeldelser, det tror jeg ikke at den tilføjelse med BD
laver om på. Sættet kan desuden selv decode alle de nye HD lyd formater. |
|
![]() |
|
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
Hej Mr. Pioneer Det lyder rigtigt godt. Jeg har kigget lidt den vej,men jeg overvejer også Elac højttalere, men ved ikke om der er den store forskel? Er der evt. nogle der har hørt LX01 op imod eks. Elac ? |
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |